پرسپولیس ۶ امتیاز جلوتر از معدل قهرمانی

  • آرشیو
  • شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۰۵
    کد خبر :216051

امتیازات تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سپاهان از عدد ۵۰ عبور کرد تا سرخپوشان به یک حد نصاب جالب در لیگ برتر برسند.

به گزارش مهر، پرسپولیسِ برانکو بهتر و روانتر از همیشه گام در راه قهرمانی بر می‌دارد. کمتر پیش می‌آید این تیم از یک بازی کمتر از ۳ امتیاز به جیب بزنند. آنها یکی بعد از دیگری بازی هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشته و با سرعت به سوی قهرمانی زودهنگام پیش می‌روند.

سرخپوشان در هفته بیست و دوم پانزدهمین پیروزی خود را جشن گرفتند و با احتساب ۶ تساوی توانستند به ۵۱ امتیاز برسند؛ ۵۱ امتیازی که از حداقل حدنصاب قهرمانی ۶ امتیاز بالاتر است.

در تورنمنت‌های دوره‌ای حداقل امتیازی که می‌تواند ضامن قهرمانی یک تیم باشد، تعداد بازی ضربدر ۲ بعلاوه یک است. یعنی در هفته بیست و دوم یک لیگ اگر تیمی به امتیاز ۴۵ برسد به حدنصاب قهرمانی دست پیدا کرده است. در لیگ ۱۶ تیمی که در ۳۰ هفته برگزار می‌شود، هر تیمی به امتیاز ۶۱ برسد می‌تواند قهرمانی‌اش را تضمین کند. شاگردان برانکو در هفته بیست و دوم ۶ امتیاز از حدنصاب امتیازات قهرمانی پیشی گرفته‌اند و در صورت کسب ۱۰ امتیاز دیگر از حداقل‌های امتیازی برای قهرمانی در این فصل هم عبور خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد عصر روز گذشته تیم فوتبال سپاهان را در ورزشگاه آزادی با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل زاده با نتیجه دو بر صفر مغلوب کرده و با ۵۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی جایگاهش را مستحکم تر از گذشته نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید