درخواست حق شناس از مردم و رسانه‌ها برای انتخاب گذرگاهی برای نامگذاری “دکتر مصدق”

  • کامنت
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵
    کد خبر :215937

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در کانال تلگرامش از مردم و رسانه‌ها درخواست کرد تا در مورد انتخاب گذرگاه‌های پیشنهادی در پایتخت جهت نامگذاری به نام دکتر مصدق اظهار نظر کنند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد حق شناس در آخرین پست تلگرامش نوشت: « اصحاب و اهالی رسانه‌ها و فعالین فرهنگی، اجتماعی و شهری و همشهریان عزیز سلام.

از آن روزی که من و همکارانم در شورای شهر تهران با رأی بی‌بدیل و تکرار بی‌نظیر شما به عنوان منتخب مردم تهران فرصت خدمت یافتیم همان گونه که با شما عهد کرده‌ بودیم تامین خواست و نظر عمومی را در دستور کار قرار دادیم و با خود و خداوند بزرگ عهد بستیم که بهترین مشاور ما در انجام امور نظر و رأی شهروندان عزیز تهران است.

کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران ، ری و تجریش در 17 دی ماه نامگذاری گذرگاهای بنام یکی از مردان بزرگ تاریخ معاصر ایران دکتر محمد مصدق را در دستور کار خود قرار داد و مصوب کرد.

این وظیفه ای برای ما بود که توانستیم این امر را محقق سازیم و اکنون در آستانه طرح آن در روزهای آینده در صحن علنی شورای شهر هستیم و باور دارم با اکثریت قریب به اتفاق آراء به تصویب نهایی خواهد رسید.

اما مردم عزیز آنچه تصمیم‌گیری ما را بهتر و به خواسته شما نزدیک‌تر خواهد کرد آگاهی از این است که نامگذاری کدام خیابان را شما بیشتر به جایگاه دکتر مصدق از یکسو وبه خواسته مردم از سوی دیگر نزدیک میدانید .

پیش از این نام چهار گذرگاه پیشنهاد شده بود. خیابان نفت، زیرگذر خیابان آرش، بزرگراه فتح و بلوار کشاور ،
که در نظرسنجی توییتری اولیه صورت گرفته توسط برخی همکاران عضو شورا بلوار کشاورز و تونل تازه تاسیس خیابان آرش بیشترین اقبال را نزد مشارکت کنندگان داشته‌اند.
در این میان پیشنهاد نسبتا مناسب دیگری طرح‌شد که خیابان کارگر(شمالی)حدفاصل انقلاب تا بزرگراه حکیم(امیرآباد سابق) را به نام دکتر مصدق بنامیم.

اکنون از مدیران رسانه و کانالهای خبری و عمومی تقاضا دارم تا با همراهی و همکاری به عنوان نماینده افکار عمومی اعضای شورا را یاری رسانند و با انتشار یک نظر سنجی در پایگاههای خبری، کانالهای تلگرامی و توئیتر خود از فردا شنبه ساعت٩ صبح با جمع‌آوری نظرات مردم و انتقال نتیجه آن به اعضای شورا یا اینجانب به انتخاب گذرگاه بهتر کمک کنند.

به شما قول می‌دهم در صورت موفقیت این اقدام، روش مذکور را در برخی موارد دیگر نیز تَکرار کنم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید