ما رهبری همچون رهبر ایران را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم

    کد خبر :215877

رئیس گروه تحقیقاتی دهلیبا اشاره به نقش کشورهای مختلف جهان برای همکاری جهت برقراری صلح خطاب به احزاب جمهوری اسلامی ایران گفت: ما رهبری همچون رهبر شما را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم.

ویج جولی در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی با اشاره به نقش کشورهای مختلف جهان برای همکاری جهت برقراری صلح خطاب به احزاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما رهبری همچون رهبر شما را لازم داریم تا اتحاد به وجود آوریم و با کمک همدیگر به صلح پایدار برسیم.

وی افزود: کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی نیز این توانایی را دارد که در بخش های مختلف آفریقا، ایران و هر بخش جهان بتواند تروریسم و افراطی گری را از بین ببرد.

رئیس گروه تحقیقاتی دهلی ادامه داد:کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی نیز این توانایی را دارد که در بخش های مختلف آفریقا، ایران و هر بخش جهان بتواند به کمک اید و تروریسم و افراطی گری را از بین ببرد.

به گزارش مهر،وی گفت: اگر همه مسلمانان و همه بخش های مختلف مذهبی و غیر مذهبی در کنار هم قرار گیریم، می توانیم به همزیستی خوبی برسیم، به ایده های متفاوت احترام بگذاریم و به پایداری فکری برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید