اظهارات انتخاباتى “قاليباف” در قم: از 4 درصدى ها تا واگذارى امتيازات به افراد و فساد !

    کد خبر :215579

قاليباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسئولان نباید در موضع اپوزیسیون حرف بزنند و فرار رو به جلو کنند،در قم گفت: یکی بزرگ‌ترین ضعف‌های کشور حذف مردم از صحنه تصمیم‌گیری و اثرگذاری است همچنین اینکه همه مشکلات کشور را به دشمنان ربط دهیم، خیانت به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم در رخدادهای اخیر کشور به مشکلات معیشتی کشور اعتراض داشتند، اظهار کرد: بسیاری از مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور معترض بودند اما زمانی که متوجه سوء استفاده دشمنان از اعتراضات شدند، مخالفت خود را با فتنه‌گران و آشوب‌گران نشان دادند و به همین دلیل نیز کسی نمی‌تواند خنثی شدن فتنه‌ها را به خود نسبت دهد.

قالیباف خاطرنشان کرد: برخی از افراد و مسئولان فکر می‌کنند که مردم توانایی اداره کشور را ندارند در حالی که دفاع مقدس توسط مردم اداره شد و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب شد، در حال حاضر نیز برخی افراد مردم را از صحنه مدیریت و اقتصاد کشور دور می‌کنند و این مسئله یکی از معضلات کشور است.

به گزارش مهر وی با تأکید بر اینکه با مدیریت خسته و نشسته نمی‌توان مدیریت مطلوب داشت، گفت: متأسفانه در حال حاضر، ضعف مدیریت در کشور کاملاً محسوس و مشهود است؛ زمانی که اقدامی مؤثری صورت نگیرد، مسئولان مجبور به دادن وعده‌های توخالی و دروغین می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مدیری که اقدام مؤثری انجام نمی‌دهد تنها می‌تواند خلاف واقع سخن بگوید در حالی که سیستم مدیریتی کشور باید در خدمت افرادی باشد که با تلاش و پشتکار به ثروت دست پیدا کرده‌اند.

وی افزود: منظور از ۴ درصدی‌ها در کشور افرادی هستند که در مدت کوتاهی به ثروت و پول بسیار زیادی دست پیدا می‌کنند و می‌توانند بدون وثیقه و تشریفات اداری، صدها میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند، این افراد همانند زالوهایی هستند که خون مردم را می‌مکند.

قالیباف با انتقاد از نظام ساختاری کشور گفت: یکی از معضلات کشور، نظام ساختاری موجود است، متأسفانه در حال حاضر اختیارات زیادی به افراد واگذار شده است و همین مسئله موجب شده است که احتمال فساد افزایش پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید