فابریچینی:کونته بسیار مشتاق است بازهم مربی ایتالیا شود

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰
    کد خبر :215520

یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال ایتالیا ادعا کرد سرمربی چلسی بسیار علاقمند است به آتزوری بازگردد.

ایتالیایی‌ها بعد از آنکه به جام جهانی روسیه راه نیافته و ناکام شدند، جیان پیرو ونتورا را از از سرمربیگری تیم ملی عزل کردند. اما در روزهای پایانی سال گذشته میلادی و همینطور ماه ژانویه به خاطر مشکلات عدیده‌ای که FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) با آن مواجه شد، نتوانستند جانشینی را معرفی کنند.

البته در این مدت رسانه‌‌ها از نام ۴ مربی همچون کارلو آنچلوتی(سرمربی سابق بایرن مونیخ)، روبرتو مانچینی(سرمربی زنیت روسیه)‌، کلادیو رانیری(سرمربی نانت) و آنتونیو کونته(سرمربی چلسی) به عنوان گزینه‌های مورد نظر نام به میان آوردند.

در این ارتباط «روبرتو فابریچینی» که به عنوان یکی از مدیران ارشد در فدراسیون ایتالیا کار می‌کند، تصور می‌کند شانس انتخاب کونته بیش از سایرین است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:مانچینی در رم بود اما با او تماسی نداشتیم.آنچلوتی هم تمایل دارد و هم ندارد.رانیری هم مربی مطرحی است. اما کونته بسیار مشتاق است با تیم ملی کارکند.

فابریچینی افزود:فدراسیون هنوز هیچ انتخابی نکرده چون در مرحله ارزیابی وضعیت گزینه‌ها است.باید شرایط هر یک از گزینه‌ها را به دقت مورد بررسی قراردهیم.

به گزارش فارس، در صورتی که سرمربی کنون تیم چلسی انگلیس برای هدایت آتزوری برگزیده شود، این حضور برای دومین مرتبه خواهد بود.زیرا در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ لاجوردی‌پوشان را هدایت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید