داورزنی: ایجاد روابط با همه کشورها یکی از مهم‌ترین ابزار برای صلح و دوستی است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰
    کد خبر :215174

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزاری مسابقات، بین دیپلمات های سفارت خانه های مقیم تهران را آغاز برگی جدید در ورزش ایران دانست و ادامه آن را برای ایجاد روابط بهتر موثر تلقی کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم افتتاحیه و قرعه کشی اولین دوره مسابقات رشته های بیلیاردی جام دیپلمات ها اظهار داشت: وزارت ورزش همواره بر ایجاد روابط و دیپلماسی قوی در ورزش تاکید دارد و برگزاری این مسابقات تاثیر گسترده ای برای رسیدن به این اهداف دارد. ایجاد روابط با همه کشورها یکی از مهم‌ترین ابزار برای صلح و دوستی است و اینکه بتوانیم چهره واقعی کشورمان ایران را به همه جهانیان نشان دهیم.

داورزنی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد وجود دارد و برگزاری جام دیپلمات ها میتواند نشان دهد ما در این رشته به توانایی های زیادی دست پیدا کرده ایم. برگزاری جام دیپلمات را یک بار در رشته چوگان داشته ایم و تجربه موفقی بوده و امیدوار هستیم که در این مسابقات نیز این اتفاق بیفتد.

داورزنی در ادامه گفت: حضور بیش از 7 سفارتخانه در این رقابت ها حکایت از آن دارد که فدراسیون بولینگ و بیلیارد توانسته است روابط خوبی را ایجاد نماید و این امر تحسین بر انگیز است.

وی در پایان گفت: قطعا برگزاری یک چنین رویداد هایی می تواند نقطه عطفی در ایجاد روابط ورزشی مطلوب بین کشورمان و سایر کشورها ایجاد نماید و مطمئن هستم این مسابقات در سال های اینده با استقبال بی نظیرتری روبه رو خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید