دستگیری دو برادر مسلح

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
    کد خبر :215074

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو برادر سارق که قصد سرقت مسلحانه از مراکز تجاری را داشتند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا بستو در این‌ باره گفت: در ساعت ۱۵۳۰ روز گذشته فردی ۵۰ ساله در خیابان خلیج فارس به واحد گشت مراجعه کرد و بیان داشت با موتور سیکلت خود که وسیله ارتزاقش است در میدان آزادی دو مرد جوان را سوار کرده و آنان از وی درخواست کردند به سمت بیمارستان فیاض بخش برود که در نزدیکی مقصد، یکی از آنان با اسلحه او را تهدید کرد و گفت به سمت باغ پرندگان حرکت کند که مجبور شد برود.

وی ادامه داد: این افراد در جلوی باغ پرندگان، مرد موتورسوار را به پایین پرتاب کردند و پس از ضرب و شتم موتور را به سرقت بردند که با صدور دستور ویژه مبنی بر دستگیری سریع نفرات و به جهت پیشگیری از وقوع جرائم دیگر، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۹ خلیج وارد عمل شد.

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و اخذ مشخصات ظاهری متهمان اظهار کرد: عوامل عملیاتی در آدرس ابوسعید غربی انتهای اسب دوانی آنان را رویت که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

بستو ادامه داد: آنها پس از تعقیب و گریز، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در لحظه دستگیری قصد تیراندازی به ماموران را داشتند که عوامل با اقتدار زمین‌گیرشان کردند.

به گفته رییس پلیس پیشگیری پایتخت، در بازرسی از آنان یک قبضه سلاح جنگی با ۶ فشنگ، یک عدد گاز اشک‌آور و یک دستگاه شوکر کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد متهمان ۳۰ و ۲۳ ساله و با یکدیگر برادر هستند و قصدشان آن بود پس از سرقت موتورسیکلت، از مراکز تجاری و شهروندان در جلوی عابر بانک‌ها سرقت کنند.

بستو در خاتمه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به شهروندان توصیه کرد: هنگام حضور در مراکز تجاری تا حد امکان از حمل وجوه نقد خودداری کنند و به هنگام دریافت مبلغ از عابر بانک‌ها، مراقبت لازم داشته باشند. ضمن آنکه متصدیان واحدهای صنفی نیز تدابیر امنیتی لازم را جهت حفاظت از صنوف خود بکار برند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید