طعم امتیازات فراوان برجام زیر دندان غربی‌ها گیر کرده!

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۱۶
    کد خبر :214745

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: باید به طرف غربی بفهمانیم که دندان برجام‌های دیگر را بِکند و چشم طمع از این کشور ببندد.
عباس گودرزی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات برخی مقامات کشورمان مبنی بر ادامه برجام بدون امریکا اظهار داشت: هر چه دیپلماسی ما منفعلانه‌تر عمل کند طرف مقابل از این انفعال استفاده کرده و فعالانه رفتار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید نوع کنش‌هایمان انقلابی باشد افزود: باید به طرف غربی بفهمانیم که دندان برجام‌های دیگر را بکند و چشم طمع از این کشور ببندد.

گودرزی با بیان اینکه مزه برجام زیر زبان طرف مقابل رفته است تصریح کرد: آن‌ها به وسیله برجام پیشرفت‌های ما را در فعالیت‌های هسته‌ای محدود کرده اند از این رو به دنبال محدود کردن کنش‌های منطقه‌ای ما هستند تا بتوانند توان دفاعی مان را تضعیف کنند.

درگفت‌وگو با دانشجوگودرزی از مولفه‌های اقتدار یک کشور را پیشرفت‌های علمی و توان بالای دفاعی آن کشور برشمرد و بیان داشت: غربی‌ها می‌خواهند دیپلماسی فعال و کنش‌های منطقه‌ای ما را از ما بگیرند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند بنابراین ما باید با اتخاذ مواضع انقلابی کاری کنیم که آن‌ها جرات نکنند به این ملت و مولفه‌های اقتدارمان چشم طمع داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید