یک کشته و ۱۳۸مصدوم در برف و سرمای تهران

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۰۹
    کد خبر :213616

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: سرما و یخبندان ناشی از بارش سنگین برف موجب مرگ یک نفر و مصدومیت 138 نفر در تهران شد.

محمدکرم درآبادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تکنسین های اورژانس تهران همزمان با بارش سنگین برف در روز شنبه(7 بهمن) درحالت آماده باش کامل بودند و ماموریت های زیادی را برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان انجام دادند.

وی اظهار کرد: تکنسین های اورژانس تهران از عصر روز شنبه تا دیروز (دوشنبه) 138 نفر را به دلیل سرمازدگی در نقاط مختلف شهر و همچنین معابر اصلی و بزرگراهی اطراف تهران به مراکز درمانی منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: درهمین ارتباط یک نفر نیز به دلیل شدت سرمازدگی در تهران جان خود را از دست داد.
به گفته وی، 8 مصدوم ناشی از برف و سرما نیز دراین مدت توسط تکنسین های اورژانس تهران در محل به صورت سرپایی مداوا شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تاکید کرد: تکنسین های اورژانس تهران طی 48 ساعت گذشته ماموریت های زیادی را در نواحی شمال، جنوب، شرق، غرب تهران و شهرهای اسلامشهر و پردیس انجام دادند که بیشترین آمار مصدومین ناشی از سرمازدگی مربوط به بزرگراه ها و محورهای مسدود شده اطراف تهران بوده است.

بارش سنگین برف در ابتدای هفته جاری منجر به تعطیلی 2 روزه مدارس استان تهران(یکشنبه و دوشنبه) و همچنین 2 ساعت تاخیر در زمان کار ادارات و سازمان های دولتی استان شد.
بارش سنگین برف و کولاک در شهر تهران و همچنین استان، منجر به انسداد بسیاری از راههای ارتباطی شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران بیشترین میزان بارش در این استان را مربوط به محدوده فرودگاه امام (ره) با 67 میلی متر اعلام کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید