تنها رقیب سیسی در انتخابات مصر: سیاهی لشگر نیستم

    کد خبر :213522

رئیس حزب “الغد” و تنها رقیب رئیس جمهوری مصر در انتخابات این کشور اعلام کرد که وی سیاهی لشکر نیست و وارد رقابت جدی با عبدالفتاح السیسی خواهد شد.

به گزارش بازتاب، به نوشته روزنامه “المصری الیوم”، موسی مصطفی موسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مصر و رئیس حزب “الغد” اعلام کرد که برنامه انتخابات قوی‌ای در اختیار دارد که بر جوانان تکیه دارد.

وی در ادامه تاکید کرد که وی تنها رقیب در انتخابات ریاست جمهوری مصر است که قرار است در ماه مارس برگزار شود.

مصطفی موسی در مصاحبه خود با روزنامه “المصری الیوم” قبل از ارائه مدارک لازم به هیأت ملی انتخابات تصریح کرد: کسانی که مرا می‌شناسند به خوبی می دانند که من سیاهی لشگر نیستم و رقابت من در انتخابات نمایشی نیست بلکه جدی است.

وی تاکید کرد که دیدگاه و نظرش را به کسی تحمیل نمی‌کند و هرگز تحت فشار قرار نخواهد گرفت.

موسی در ادامه گفت: ما پس از کناره گیری احمد شفیق در حزب دیدیم که ضروری است نقشی در انتخابات داشته باشیم و اقدامی انجام دهیم و هدف ما این است که روند انتخابات را در دست بگیریم و با کسی تعارف نداریم.

وی همچنین تصریح کرد که برای رقابت وارد انتخابات خواهد شد و به منظور رقابت انتخاباتی قوی و جدی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر باید به یکدیگر احترام و به برنامه‌های انتخاباتی قوی تکیه و بر بهبود شرایط معیشتی مصری‌ها پس از افزایش قیمت‌ها تمرکز داشته باشند.

رئیس حزب “الغد”، ۴۷ هزار تاییدیه و ۲۶ فرم جهت شفافیت در عملکردش، از سوی پارلمان برای کاندید شدن جمع‌آوری کرده است وطبق قانون، نامزد انتخابات حداقل ۲۵ هزار تاییدیه یا ۲۰ فرم برای شفافیت عملکردشان از سوی نمایندگان پارلمان نیاز دارد تا بتواند برای انتخابات کاندید شود.

موسی تنها رقیب سیسی خواهد شد که احتمال دارد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر پیروز شود، با توجه به این که دفاتر حزب الغد در استان‌های مختلف مانند “کفر الشیخ” ، “البحیرة” و “الاقصر” طی دوره گذشته اعلام کردند که برای جلب حمایت سیسی تاییدیه‌هایی جمع‌آوری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید