عابدی: فروش طرح ترافیک زیر نظر سازمان محیط زیست باشد

    کد خبر :213109

نماینده اصفهان در تذکری به رییس سازمان محیط زیست، بر لزوم توجه بیشتر به وضعیت آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: باید فروش طرح ترافیک توسط شهرداری زیر نظر سازمان محیط زیست انجام شود تا بتواند کنترل‌های کافی را برای کاهش آلاینده‌ها داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حیدرعلی عابدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس ضمن قدردانی از عوامل راهداری برای بازگشایی راه‌ها و کمک به در راه ماندگان، در تذکری شفاهی به وزیر نیرو، گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی آب و مواد قانونی ۱۵۷ و ۱۵۸ قانون مدنی باید حقابه افراد حفظ شود که متاسفانه نسبت به حقابه کشاورزان اصفهان بی‌توجهی صورت گرفته است.

به گفته وی،‌ این بی‌توجهی باعث شده که کشاورزان اصفهان آب کافی برای کشت پاییزه نداشته باشند از این رو لازم است اعتبارات لازم برای پرداخت خسارت به این کشاورزان اختصاص داده شود.

عابدی همچنین از وزارت نیرو برای نداشتن جدیت برای برخورد با کسانی که در تابستان بدون در نظر گرفتن سامانه اندازه‌گیری بیش از سهمیه آب برداشت کرده‌اند، انتقاد کرد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به رییس سازمان محیط زیست،‌ گفت:‌ این سازمان در راستای توجه به وضعیت آلودگی هوا بر نحوه فروش طرح ترافیک توسط شهرداری‌ها نظارت داشته باشد تا بتواند کنترل کافی برای کاهش آلاینده‌ها داشته باشد.

وی در پایان در تذکری به وزیر بهداشت،‌ خواستار ارائه لایحه‌ای برای رعایت قانون تعرفه خدمات پرستاری در بودجه ۹۷ شد و گفت که باید تعداد پرستار بیشتری جذب شود تا فشار کاری آنها کمتر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید