خلیفه: همدلی و یکدلی در تیم ملی وجود داشت/ 20 هزاردلار پاداش بین بازیکنان تقسیم می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
    کد خبر :213007

سرمربی تیم تکواندوی اعزامی به مسابقات تیمی گرنداسلم چین، گفت: برای رسیدن به موفقیت در چین ما نیاز به ایثار و از خودگذشتگی داشتیم که خوشبختانه بچه‌ها نشان دادند که چقدر همدل و یک دل هستند.

نعمت خلیفه در مورد برگزاری اولین دوره مسابقات گرنداسلم تیمی چین ، گفت: برای حضور در رقابت‌های گرند اسلم چین، چهار تیم مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بودند. تیم های اول و دوم در مسابقات ساحل عاج به صورت مستقیم مجوز حضور در مسابقات گرنداسلم چین را کسب کرده بودند و تیم ملی چین نیز چون میزبان گراند اسلم بود مجوز حضور در این رقابت‌ها را داشت. تیم ملی کره جنوبی نیز عنوان سومی مشترک را در مسابقات ساحل عاج به دست آورده بود و به عنوان تیم چهارم در گراند اسلم چین حضور داشت.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد حساس بودن این دوره از رقابت‌ها، گفت: با توجه به اینکه اولین دوره مسابقات گرنداسلم برگزار می‌شد فضای خاصی در رقابت‌ها حاکم بود. رئیس فدراسیون جهانی نیز در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، آنها به دنبال جذب مخاطب هستند و در تلاشند تا اسپانسر جذب کنند. به همین دلیل رقابت‌ها به صورت بسیار حساسی برگزار شد.

سرمربی تیم تکواندوی اعزامی به مسابقات تیمی گرنداسلم چین درمورد شکست تیم کره جنوبی، عنوان کرد: ما در مرحله مقدماتی در مسابقات ساح عاج تیم روسیه را با نتیجه 34 بر 33 شکست دادیم، اما در چین موفق شدیم روسیه را با 19 امتیاز اختلاف شکست دهیم و راهی فینال شویم. از آن سوی جدول چینی‌ها موفق به شکست کره جنوبی شدند و به فینال مسابقات راه یافتند و خوشبختانه آنها را نیز با اختلاف امتیاز شکست دادیم و قهرمان مسابقات شدیم.قهرمانی مهم است اما حفظ قهرمانی مهم‌تر از آن است. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد، توانستیم با همدلی و یکدلی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم اعزامی به مسابقات ترکیب تیم دانشگاه آزاد بود یا خیر، گفت: ما در دوره قبل که راهی مسابقات ساحل عاج شدیم از تیم‌های پاس قوامین و شهرداری ورامین کمک گرفتیم، اما در این رقابت‌ها تیم ملی را به مسابقات گرنداسلم چین اعزام کردیم. برای رسیدن به موفقیت در چین ما نیاز به ایثار و از خودگذشتگی داشتیم. خدا را شکر همه بچه‌ها خوب بودند و از عملکرد آنها راضی هستم؛ قبل از آغاز مسابقات برخی از بازیکنان نیاز به کاهش وزن داشتند که با کمک بچه‌های دیگر این اتفاق رخ داد و این نشان داد چقدر بچه‌های ما یکدل و همدل هستند. از ایمان‌زاده و رضایی به عنوان اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که در این مدت تمام تلاش خود را کردند.

خلیفه در پاسخ به این سوال که آیا پاداش بین بازیکنان تقسیم خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: طبق قانون میزبان مسابقات تیم اول 20 هزار دلار، تیم دوم 10 هزار دلار و تیم سوم 5 هزار دلار پاداش دریافت کردند. کره جنوبی و روسیه به دلیل اینکه با هم مبارزه نکردند هر دو به عنوان تیم سوم روی سکو ایستادند و قطعا پاداشی که تیم ما دریافت کرده بین بچه‌ها تقسیم خواهد شد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر گفت: با توجه به حضور ما در مسابقات گرنداسلم چین یک مقدار از لیگ فاصله گرفتیم و روی تیم ملی تمرکز کردیم، ما دو بازی عقب‌افتاده در لیگ داریم که طی هفته‌های آینده آنها را پیگیری خواهیم کرد. دوشنبه در لیگ برتر بازی مهمی را داریم که باید ما روی حفظ قهرمانی تلاش کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید