فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبرداد

ابطال مجوز یک مرکز نگهداری حیات وحش در تهران/ انتقال چهار گوزن قرمز اروپایی به پردیسان

    کد خبر :212545

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از ابطال مجوز یک مرکز نگهداری حیات وحش در تهران و انتقال گونه‌های آن به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان خبر داد.

به گزارش ایسنا، نقی میرزاکریمی با اشاره به اینکه یک مرکز نگهداری گوزن قرمز اروپایی در شهر تهران، شرایط نگهداری حیات وحش را برابر دستورالعمل‌های سازمان حفاظت محیط زیست نداشت، اظهار کرد: با اخطاریه‌های صادره موضوع جهت اصلاح شرایط نگهداری به مالک این مرکز ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم پیگیری از سوی مالک این مرکز جهت اصلاح شرایط، مجوز نگهداری این مرکز توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران باطل و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهر تهران و با حضور دامپزشک، چهار رأس گوزن قرمز اروپایی ضبط و تا تعیین تکلیف نهایی به‌صورت موقت به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.

بر اساس گزارش سایت محیط زیست استان تهران، میرزاکریمی در پایان تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با هماهنگی اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان تهران، نظارت ویژه بر مراکز نگهداری حیات وحش در سطح استان را در دستور کار دارد و مراکزی که شرایط لازم را برابر ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حفاظت محیط زیست نداشته باشند، با صدور اخطاریه‌های کتبی و هماهنگی‌های لازم اقدام به جمع آوری این مراکز می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید