تنها کسی که می‌توانست کشتی آزاد را به سرانجام برساند خادم بود/ او تمایلی برای قبول این مسئولیت نداشت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
    کد خبر :212399

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: تنها کسی که می‌توانست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را به سرانجام برساند خادم بود.

ابراهیم جوادی درباره تثبیت جایگاه رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و اینکه چرا در همان جلسه قبلی شورای فنی این تصمیم گرفته نشد گفت: در جلسه قبلی بعد از اینکه به جمع‌بندی و نتیجه نرسیدیم تصمیم گرفتیم برای از دست ندادن زمان و با توجه به شناخت خادم از کشتی‌گیران وی را به عنوان مسئول امور فنی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه در این مدت فرد واجد شرایطی را برای هدایت تیم ملی پیدا نکردیم تصمیم گرفتیم خادم را تا بازی‌های المپیک 2020 به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی کنیم. چون تنها کسی که در حال حاضر می‌توانست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را به سرانجام برساند خود او بود. چون در گذشته هم این موضوع را ثابت کرده و امتحانش را پس داده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع منافاتی با مسئولیت خادم در فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی کشتی ندارد گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد، خادم امور فدراسیون را به بنی‌تمیم محول کرد و اتحادیه جهانی هم مشکلی ندارد.

به گزارش فارس ، جوادی در خصوص اینکه آیا واقعا گزینه‌ای به غیر از خادم وجود نداشت گفت: شورای فنی تمام گزینه‌ها را بررسی کرد و توصیه خادم نیز این بود که اگر واقعا کسی شرایط پذیرش این مسئولیت را دارد کار را به او بسپاریم تا من هم به کارهایم برسم، حتی خود او تمایلی برای قبول این مسئولیت نداشت. برخی از گزینه‌ها تمایلی به همکاری نداشتند و برخی دیگر شرایط فدراسیون را نمی‌پذیرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید