والورده: ورود آلابا و روبرتو برای ایجاد توازن مقابل آلاوس بود/پنالتی‌ روی اومتیتی رخ نداد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :212364

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل آلاوس گفت: بازی بسیار پیچیده و سختی بود. رقیب بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در زدن گل موفق ظاهر شد اما ما فشار را روی آنها زیاد کردیم و در نهایت پیروز میدان شدیم.

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لالیگا از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آلاوس رفت. بارسا که با حضور کوتینیو با هیبت جدید پا به میدان گذاشته بود در نهایت در دیداری که در نیمه اول بازنده به رختکن رفت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

ارنستو والورده، سرمربی آبی-اناری‌ها پس از این بازی گفت: بازی بسیار پیچیده و سختی بود. رقیب بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در زدن گل موفق ظاهر شد اما ما فشار را روی آنها زیاد کردیم و در نهایت پیروز میدان شدیم. فوتبال تنها متکی به استعداد نیست بلکه باید شجاعت و انگیزه داشته باشید تا به گلزنی برسید. این چیزی است که ما در بازی امشب انجام دادیم. در فوتبال می‌توانید روش و سبک بازی را پیش بینی کنید اما امکان ندارد بدانید که بازی چگونه پیش برود.

سرمربی آبی-اناری‌ها درباره تعویض ۲ مدافع کناری خود این طور گفت: سمدو و دینیه هر دو در نیمه اول خوب عمل کردند اما آلاوس خیلی خوب فضا را پر کرد و ما را مجبور کرد تا ترکیب را تغییر دهیم و روبرتو و آلابا را برای ایجاد توازن به زمین بیاوریم.

به گزارش فارس، والورده درباره صحنه مشکوک به پنالتی که توپ به دست امتیتی برخورد کرد این طور گفت: دست او را دیدم که چسبیده به خودش بود و به نظرم برخورد توپ با دستش کاملا غیرعمد بود. امکان نداشت که او دستش را بکشد زیرا توپ بود که به طرف دست اومتیتی آمد نه بالعکس.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید