گواردیولا:داور باید حامی بازیکن در میدان باشد/به شاگردانم افتخار می‌کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
    کد خبر :212334

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از مصدومیت لئوری سانه خواهان حمایت بیشتر از سلامت بازیکنان شد.

پپ گواردیولا شب گذشته بعد از برد ۲ بر صفر مقابل کاردیف‌سیتی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، ۲ چهره متفاوت داشت.خوشحال بود که تیمش برنده از بازی بیرون آمد.

همچنین ناراحت از این که چگون «جو بنت»، بازیکن کاردیف با خطای سنگین، باعث مصدومیت «لئوری سانه‌» شد.

وینگری که در موفقیت‌های فصل جاری آبی‌های آسمانی نقش بسزایی داشته و مصدوم شدن از ناحیه استخوان پا، چند هفته مجبور است دور از میدان باشد.

پپ گفت:سانه برای مدتی با تیم نیست.حداقل ۲ ، ۳ هفته یا شاید هم یک ماه باید دور باشد.البته دوشنبه (امروز) او را معاینه دقیق خواهیم کرد.همیشه گفته‌ام تنها چیزی که داور باید انجام دهد،‌حمایت و محافظت از بازیکن با اعمال قانون در زمین است.

وی افزود:حالا هم همین درخواست را دارم که داوران از بازیکنان حمایت کنند.فقط بازیکنان منچسترسیتی نه بلکه همه بازیکنان نیاز به حمایت دارند. تا بازیکنان اجازه خشونت در زمین را به خود ندهند و باعث مصدومیت دیگران نشوند.

به گزارش فارس، گواردیولا همچنین در مورد تیمش عنوان کرد:هیچ کلامی نمی‌توانم جز تعریف از بازیکنانم بکار ببرم.بازی‌های زیادی را انجام داده‌ایم و کادر بازیکن بزرگی با وجود این همه مصدومیت نداشته‌ایم.با این حال همه آنها آماده هستند هر ۳ روز یکبار بازی کنند و من به آنها افتخار می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید