بیماری هایتان را با داروی مجانی درمان کنید

    کد خبر :211894

تحقیقات متعدد پزشکی همواره نشانگر آن است خنده بهترین دارو برای افراد است که هزینه ای را برای آن ها در برندارد.

به گفته محققان هر چه مدت زمان خنده طولانی تر باشد ودفعات خنده بیشتر به همان نسبت تاثیر بیشتری بر سلامتی و بهبودی افراد می گذارد.
بنابراین گزارش و به گفته محققان انستیتو بیولوژی انسانی و آنتروپولوژی برلین آلمان هنگام خنده در مجموع بیش از صدها عضله از عضلات صورت گرفته تا ساختار عضلامی سیستم تنفسی شرکت دارند و هنگام خنده کامل کل بدن را درگیر خود می کند.

سرحرکت کرده، بدن خم و راست می شود و می لرزد و به دنبال آن تنفس عمیق تری صورت می گیرد که این روند کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.
همچنین سلول های بدن اکسیژن دریافت و هوای برونش های ریه تازه می شود، روند متابولیسم و سوخت و ساز بدن بهبود می یابد ، از عضلات تشنج زدایی می شود و قلب و عروق تحریک می شوند.
به گفته محققان خنده همزمان روند بهبودی افراد را تسریع می کند.

بر اساس این گزارش، مغز هنگام خندیدن تولید هورمون های استرس مانند آدرنالین و کورتیزون را متوقف می کند و بر عکس تولید هورمون شادی یعنی سرتونین تشدید می شود، در مجموع افرادی که زیاد می خندند احساس بهتری دارند.
تحقیقات صورت گرفته در آمریکا احتمال تقویت سیستم ایمنی به دنبال خندیدن را نشان می دهند در واقع خنده باعث فعالیت مکانیسم های دفاعی بدن مانند فعالیت لنفوسیت های تی می شود که نقش مهمی را در مقابله علیه سرطان ایفا می کنند.
محققان به همه توصیه می کنند از این داروی مجانی و بدون عوارض در همه موارد استفاده کنند و شانس بهره برداری از آن را در هر شرایطی از دست ندهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید