دختر جوان انگلیسی که دوساله به نظر می رسد+عکس

    کد خبر :211690

جورجیا رانکین دختر انگلیسی در حالی به سن ۱۹ سالگی رسیده که اندام وی به اندازه کودکی دوساله رشد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا از لایف رو این دختر جوان دچار سندرم رشدی است که باعث شده قدش کمتر از ۸۰ سانتی متر باشد و حتی در رده بندی افراد کوتاه قد نیز قرار نگیرد،تا کنون نیز پزشکان نتوانسته‌اند علتی را برای عدم رشد این دختر جوان پیدا کنند و در مقابل دارویی نیز برای درمان آن در جهان وجود ندارد.
با این حال جورجیا همیشه لبخند بر لب دارد ،وی می گوید: من خوشحالم که این چنین منحصر به فرد هستم ،من به اراده خود نخواسته‌ام که مثل همه مردم عادی باشم .
وی می گوید : در مدرسه دائما دچار سختی و مشکل بودم ،با همکلاسی ها به دلیل تفاوت های ظاهری بدن مشکل داشتم و تا ده سالگی بطور مداوم در بیمارستان بستری بودم ،چون اورگانیسم بدنم رشد نکرده بود و تنها از ۱۳ سالگی توانستم راه بروم ،البته الان زندگی عادی دارم و تمامی کارهای خودم را انجام می دهم.

این دختر جوان تاکید می‌کند: در برخی موارد دریافتم که نباید به آنچه که من انجام می دهم و مردم آنرا محکوم می کنند توجهی کرد، در زندگی به این اصل رسیدم که نباید اینگونه رفتارها من را در رسیدن به هدفم متوقف کند.

جورجیا امیدوار است تا با ادامه تحصیلات دانشگاهی به عنوان فردی موفق در جامعه باشد، وی هم اکنون نیز طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی از سراسر جهان دارد که زندگی روزانه‌اش را دنبال می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید