نفرات کلیدی تیم ملی اردیبهشت ماه انتخاب می شوند/ آغاز دومین اردوی تیم ملی از ۱۰ بهمن

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴
    کد خبر :211501

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: در سال جدید در هر مرحله از اردوها ریزش انجام خواهد شد و البته ریزش اصلی در اردیبهشت است و نفرات کلیدی را در این ماه انتخاب می کنیم.

محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ضمن اعلام برگزاری دومین اردوی تیم ملی درباره برنامه‌های تیم ملی تا پایان سال گفت: دومین اردوی تیم ملی با دعوت از ۲۲ ورزشکار از ۱۰ بهمن ماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین آغاز خواهد شد و اگرچه ریزش در تیم وجود داشته، اما این ریزش باعث کاهش ورزشکاران دعوت شده نبوده و 3 بازیکن جدید که از مسابقات باشگاهی شناسایی شده اند به جمع تیم ملی افزوده شدند.

وی افزود: هدف کادر فنی در اردوهایی که تا پایان سال برگزار می‌شود بالا بردن آمادگی جسمانی است و در سال جدید و با افزوده شدن بازیکنان لژیونر، بر تقویت مهارت‌های تکنیکی و گروهی تمرکز می‌کنیم. بازیکنان لژیونر اگرچه فعلا در اردوها نیستند، اما در کوران مسابقات باشگاهی قرار دارند و به صورت مرتب با آنها در ارتباط هستیم و علمکردشان رصد می‌شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: در حال حاضر نزدیک به نیمی از ملی‌پوشان دعوت شده از بازیکنان جوانی هستند که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی ۲۰۱۷ حضور داشتند و با توجه به اینکه بعد از پارالمپیک ۲۰۲۰ تغییرات زیادی در تیم ملی خواهد بود، بهتر است بازیکنان جوان و با آتیه از حالا در ترکیب تیم حضور داشته باشند و محک بخورند.

دستیار در خصوص کادر فنی اضافه کرد: در هر اردو یک نفر از مربیان فعال و سطح بالای کشور به عنوان کمک مربی دعوت می‌شود و بعد از ۳ تا ۴ مرحله، یکی از مربیانی که کلیه شرایط مورد نظر را داشته باشد به صورت کمک مربی ثابت معرفی و در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت. در سال جدید ریزش در هر مرحله از اردوها انجام خواهد شد و البته ریزش اصلی در اردیبهشت است و نفرات کلیدی را در این ماه انتخاب می کنیم.

سامان بلاغی، میلاد خردمند (فارس)، رضا عیوضی، محمد محمدنژاد (قم)، محمد صحی، عباس قنبری، علیرضا کمالیفر(تهران)، عادل طرفی، موسی غضیبی، فالح عیاشی (خوزستان)، علی کریمی، ایمان بکزاده (اصفهان)، امیررضا احمدی (ایلام)، اسماعیل فاضلی (اردبیل)، حسن عبدی (خراسانرضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادتپور (مازندران)، علیاکبر ابراهیمی (یزد)، محسن بیگدلی (زنجان)، محمدرضا رحمتی و مهدی عباسی (مرکزی)، ۲۲ ملی‌پوش دعوت شده به این اردو هستند که از ۹ بهمن ماه وارد کمپ تیم‌های ملی خواهند شد.

محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی با همراهی، مازیار میرعظیمی، مربی تیم ملی و غلامرضا نامی، کمک مربی تیم ملی، بر تمرینات ملی‌پوشان نظارت دارد و یاسر گیلکی نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار ملی‌پوشان است.

به گزارش فارس، سرپرستی این اردو که از ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه برپاست نیز بر عهده احمد شکری خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید