در نتیجه انتخابات شورای‌شهر تهران مشکلی وجود ندارد/در بازنگری آرا تفاوتی دیده نشد

    کد خبر :21127

یک عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور گفت: در نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تهران مشکلی وجود ندارد و بازنگری آراء تهران اختلاف فاحشی در تعداد آراء نشان نداد و در نتیجه نهایی نیز تفاوتی حاصل نشد.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث بازشماری نتیجه آراء انتخابات شورای شهر تهران گفت: آقای چمران اعتراضی در مورد نتیجه آراء ارائه کرد و مکاتبات و مذاکراتی نیز در این خصوص با ریاست مجلس انجام شده بود و ایشان برای شفاف شدن موضوع پیشنهاد دادند که صورتجلسه آراء 50 نفر اول تهران مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: این پیشنهاد از سوی هیات نظارت مورد موافقت قرار گرفت و برای اجرایی شدن به هیات نظارت انتخابات شورای شهر تهران ابلاغ شد و صورت جلسات نتیجه آراء صندوق‌های تهران برای 50 منتخب اول مورد بازنگری قرار گرفت و تاکنون که مراحل پایانی آن سپری می‌شود، تفاوت فاحشی با آنچه که پیش‌تر اعلام شده بود مشاهده نشد.

رئیس کمیته IT هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد: تفاوت آراء برای این 50 نفر در حد یکی دو رای بوده که این موضوع در نتیجه نهایی تفاوتی ایجاد نمی‌کند و به نظر نمی‌رسد با توجه به اینکه بازنگری مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد در ادامه موضوع خاصی مشاهده شود.

وی در پایان در خصوص نتیجه نهایی انتخابات گفت: تعدادی از شهرهای استان صورت جلسه‌های نهایی خود را هنوز ارائه نکرده‌اند که این مرحله نیز بخش پایانی خود را می‌گذراند و به زودی نتیجه نهایی انتخابات و بررسی به اعتراضات اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید