موضوع مسابقه نامه نگاری سال 2018 اتحادیه پستی جهانی

    کد خبر :210986

اتحادیه پستی جهانی با اعلام موضوع چهل و هفتمین دوره مسابقه نامه‌نگاری، خواستار مشارکت نوجوانان سراسر دنیا در این برنامه شد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، اتحادیه پستی جهانی (UPU) با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت و نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، همه ساله مسابقه نامه‌نگاری ویژه نوجوانان را با انتخاب موضوعی خاص در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند.

“تصور کنید نامه‌ای هستید که در زمان سفر می‌کنید؛ قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید؟” از سوی اتحادیه پستی جهانی به عنوان موضوع مسابقه نامه نگاری سال 2018 اعلام شده است.

شرکت ملی پست همانند سال های گذشته با مشارکت فعالانه در این برنامه جهانی، سعی دارد تا نوجوانان ایرانی را با مزیت ها و خدمات پستی آَنا ساخته و فرهنگ مکاتبه را جایگزین مراجعه نماید.

در همین راستا به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه فرهنگی و ترغیب حداکثری نسل نوجوان به شرکت در این رقابت جهانی، با هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان ها و نهادهای موثر در این زمینه، وزارت های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مسابقه با شرکت ملی پست همکاری می نمایند.

کمیته های استانی متشکل از سازمان های مشارکت کننده مسئولیت هماهنگی های لازم به منظور برگزاری مسابقه را بر عهده دارند.

براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

نامه‌های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو بوده و موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را رعایت نموده و نامه ها حداقل در 2 صفحه و حداکثر در 4 صفحه A4 باشد.

شرکت کنندگان مشخصات خود را به طور کامل درج و یک شماره تماس در دسترس نیز ارسال نمایند.

مهلت شرکت در مسابقه نامه‌نگاری 2018 اتحادیه پستی جهانی را دوازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام شده و هیات داوران از میان نامه های ارسالی، نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می‌نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید