ابراز رضایت نماینده اتحادیه جهانی از میزبانی جام تختی و بازدید رئیس شورای کشتی آسیا از امکانات اهواز

  • ورزشی
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶
    کد خبر :210669

نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: سطح مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی بسیار بالا بود و شاهد مبارزات زیبایی در این رقابت‌ها بودیم.

لونت سن، نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه جام تختی در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی قرار داشت، تیم‌ها با نفرات قدرتمند خود وارد مسابقات شدند که این موضوع به زیبایی مسابقات کمک کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که دیدیم نفر اول مسابقات المپیک ریو مقابل کشتی‌گیران جوان مغلوب شد که این موضوع بیانگر سطح کیفی رقابت‌ها است.

سن به میزبانی خوب شهرستان ماهشهر در این رقابتها اشاره کرد و گفت: همه چیز به خوبی پیش رفت و خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت‌ها شدد که برای من غیر منتظره بود. تاکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کرده‌ام، اما باید بگویم که مردم ایران و ماهشهر در نوع خود قبال تحسین هستند و باید قدر این تماشاگر علاقه مند را دانست.

به گزارش فارس، داور المپیکی ترکیه در خصوص اتخاذ قوانین جدید داوری در این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در رقابت‌های تختی شاهد داوری با قوانین جدید بودیم، اما روند کار به خوبی پیش رفت و قضاوت‌ها بی ایراد بود.

* استقبال منحصر به فرد مردم خونگرم خوزستان

سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای 5 و 6 بهمن با حضور 10 کشور خارجی و 3 تیم از ایران با استقبال پرشور تماشاگران خوزستانی و در میان تشویق‌های منحصر به فردشان در سالن بعثت شهر بندری ماهشهر برگزار شد.

تماشاگران خونگرم خوزستانی استقبال بسیار خوبی از این رقابتها داشتند و با ساز و آهنگ خاص طرفداران جنوبی و با شور و شوق خاصی کشتی‌گیران ایران را مورد حمایت قرار دادند که فدراسیون کشتی از این حامیان ورزش ملی کشور قدردانی می‌کند و این علاقمندی را مایه دلگرمی جامعه کشتی می‌داند.

تجلیل از پیشکسوتان کشتی خوزستان از جمله عبدالرسول ممتازان و کاظم غفوری و قدردانی از لونت سن نماینده اتحادیه جهانی کشتی، حضور شریعتی، استاندار خوزستان و همچنین فرماندار و دیگر مسئولان سیاسی و شهری بندر ماهشهر در مراسم اختتامیه رقابتها، شرکت بانوان شورای شهر ماهشهر در مراسم افتتاحیه مسابقات، پیروزی تیم فنلاند در دیدار دوستانه مقابل خوزستان، حضور گروه تلویزیونی اتحادیه جهانی و انعکاس کامل این رقابت‌ها و حضور گروه آواز محلی در سالن رقابتها از دیگر نکات جالب توجه جام تختی بود.

* بازدید رئیس شورای کشتی آسیا از امکانات اهواز

دولت تورلیخانوف، نماینده اتحادیه جهانی کشتی و رئیس شورای کشتی آسیا از سالن دانشگاه شهید چمران و دیگر امکانات شهر اهواز از جمله هتل‌ها، جهت میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی 2018 بازدید کرد و خواستار رفع برخی نواقص سالن مسابقات شد.

رئیس شورای کشتی آسیا و عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی در ادامه سفر خود به ماهشهر رفت و مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی را از نزدیک تماشا کرد.

روسیه، ایران، ترکیه، مجارستان، آذربایجان، آلمان، ارمنستان و گرجستان هشت تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی 2018 که در اهواز برگزار می شود، هستند‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید