معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و بیمارستان‌های دولتی پرداخت شد

    کد خبر :210371

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به سازمان، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده و امیدواریم با جذب تخصیص‌های باقی مانده سازمان، گامی موثر در جهت پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد برداریم.

به گزارش ایسنا، شاهرخ رامزی در مراسم برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از بازنشستگان و پرستاران بیمه سلامت مازندران گفت: یکی از دغدغه‌های مهم سازمان بحث مطالبات مراکز درمانی است که با پیگیری صورت گرفته و نگاه ویژه رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس، مدیران خزانه کشور و مدیر عامل سازمان گشایش‌هایی در این زمینه اتفاق افتاده است؛ به طوریکه در هفته جاری 2000 میلیارد تومان به منظور پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به سازمان اختصاص داده شد.

رامزی با بیان اینکه مطالبات سال ٩٥ مراکز طرف قرارداد با این سازمان تقریبا تسویه شده است، گفت: همچنین تاکنون مطالبات داروخانه‌ها تا شهریور ماه، بیمارستان‌های دولتی تا پایان اردیبهشت ماه و بیمارستان‌های خصوصی تا پایان فروردین ماه ٩٦ پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امیدواریم با جذب تخصیص‌های باقی‌مانده سازمان، گامی موثر در جهت پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد برداریم.

رامزی در ادامه با تاکید بر تکریم جایگاه همکاران گفت: در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز اقدامات مناسبی آغاز شده و با سازمان امور استخدامی مکاتباتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گام‌های اساسی در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل انجام شده است، افزود: اگر با همین روال پیش رویم در افق ١٤٠٤ با بحران نیروی انسانی در سازمان مواجه خواهیم شد. امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم ضمن تبدیل وضعیت پرسنل در بدنه سازمان، بتوانیم نیروهای جوان و تحصیل کرده نیز جذب کنیم تا در چشم‌انداز ٢٠ساله جانشین پروری را انجام دهیم. از طرفی در راستای شایسته سالاری هم دستمان برای چیدمان و انتخاب نیروها برای پست‌های مدیریتی آینده باز باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همچنین در سایر حوزه‌های نیروی انسانی به منظور تکریم جایگاه کارمندان، نگاه‌مان به فضاهای فیزیکی مورد نیاز برای استقرار نیروهای سازمان است تا شان همکاران برای ارائه خدمات رعایت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید