رانندگان اسنپ در تهران چگونه جذب می‌شوند؟

    کد خبر :20996

اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین سامانه هوشمند درخواست خودرو در ایران، از زمان آغاز فعالیت خود در سه سال گذشته، نقش قابل توجهی را در کمک به جابجایی آسان و در دسترس برای شهروندان ایفا کرده

به گزارش ایلنا، جابجایی آسان در سطح شهر بدون شک یکی از مهمترین دغدغه‌های ساکنین شهرهای بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به افزایش جمعیت شهری، تعداد بالای خودروها در سطح شهر و معضلاتی مانند ترافیک، آلودگی هوا و کمبود جای پارک، هزینه مالی و زمان بسیار بالایی به افراد جامعه تحمیل می‌شود. اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین سامانه هوشمند درخواست خودرو در ایران، از زمان آغاز فعالیت خود در سه سال گذشته، نقش قابل توجهی را در کمک به جابجایی آسان و در دسترس برای شهروندان ایفا کرده و با گسترش خدمات خود از تهران به شهرهای کرج و اصفهان تاکنون موفق به جلب رضایت کاربران خود شده است.

تعداد هم‌راهان (رانندگان)‌ مجموعه اسنپ امروز به حدود ۱۰۰ هزار نفر می‌رسند و تا کنون با انجام  بیش از ۵۰ میلیون سفر شهری، میلیون‌ها کاربر را در سطح شهر جابجا کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مربوط به جابجایی کاربران در سطح شهر، برخورداری کاربران از امنیت لازم است. برای ارتقای امنیت کاربران در سفرهای شهری با اسنپ از ابتدا تدابیری برای تحقق این مولفه اتخاذ شده: رانندگان اسنپ پیش از عضویت در این مجموعه به دقت گزینش می‌شوند. آنها باید ابتدا در مصاحبه‌ای حضوری شرکت کنند و مدارک ضروری مانند گواهی عدم سوء پیشینه، گواهینامه، کارت ملی، بیمه‌نامه و معاینه فنی را ارایه کنند. در صورت موفقیت در مصاحبه اولیه و بازرسی کامل وسیله نقلیه راننده توسط متخصصین کنترل کیفی اسنپ، ابتدا در مورد چگونگی برخورد با مسافران و استفاده از نرم‌افزار نقشه‌یاب آموزش می‌بینند و دراین مجموعه آغاز به کار می‌کنند.

شرکت اسنپ در شهر تهران فقط اقدام به جذب رانندگان تهرانی می‌نماید و رانندگانی که پلاک خودروی آنها متعلق به تهران است می‌توانند در این شهر عضو ناوگان هم‌راهان اسنپ شوند و به کسب درامد بپردازند. به دلیل محدودیت‌های قانونی اسنپ از جذب رانندگان سایر شهرها در تهران معذور می‌باشد. این شرایط در سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ، یعنی اصفهان و کرج نیز برقرار بوده و رانندگان هر شهر تنها با پلاک همان شهر می‌تواند در اسنپ فعالیت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید