۳ شرکت چینی شریک ایران در آزادراه تهران-شمال

    کد خبر :209510

رئیس بنیاد مستضعفان، از مشارکت سه شرکت چینی در تامین منابع و ساخت منطقه سه آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: بهترین شرایط برای انجام این کار انتخاب می‌شود.

محمد سعیدی‌کیا در سفر به چین، گفت: استفاده از تجربیات چین و تبادل تجربیات در امر سرمایه‌گذاری مشترک در ایران برای انجام کار و صادرات از اهداف این سفر است.

رئیس بنیاد مستضعفان مذاکره با شرکت‌های چینی در مورد توریسم را از دیگر اقدامات بیان کرد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در امر توریسم امکاناتی دارد و با شرکت‌های چینی در این زمینه نیز تبادل نظر می‌شود تا گردشگران چینی به ایران و گردشگران ایرانی به چین جذب شوند.

سعیدی کیا همچنین از مذاکره با دو شرکت چینی برای تامین منابع و ساخت ترمینال «ایران‌شهر» فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتی که در تهران به‌طور مفصل انجام شده است در اینجا ادامه می‌یابد تا به جمع‌بندی مشترک برسیم.

به گزارش مهر،وی افزود: در دیگر زمینه‌ها نیز از جمله لبنیات و بخش‌های دیگر مذاکراتی داریم تا سرمایه‌گذاری‌های مشترک در ایران برای امر صادرات داشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین به جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم پکن و مذاکره با آنان اشاره کرد و گفت: در این جلسه از تجربیات آنان استفاده خواهیم کرد و به علت اینکه یکی از کارهای ما مشارکت است، استفاده از تجار ایران در چین و تجارب آنان نیز در دستور کار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید