پیروزی الیاسی، بلفکه، گرایی و پشتام در پیکارهای صبح روز نخست

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۱۱
    کد خبر :209460

نتایج مسابقات برگزار شده صبح روز نخستی سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی مشخص شد.

سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه) در بندر ماهشهر استان خوزستان آغاز می شود و بعد از ظهر فردا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.

این مسابقات که جزء طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود صبح امروز با حضور ۱۰ کشور خارجی آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان، ترکیه، رومانی، اوکراین، ایتالیا، کوبا و بلغارستان و نمایندگان کشورمان برگزار شد که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری در دور اول با باخا ایرمادزه از گرجستان مبارزه می کند، حمیدرضا خامسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ابراهیم نورالیف از آذربایجان می رود، مسلم نادری خادم نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آمانگالی بیک بولاتوف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ژولچوبیکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد، مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست به مصاف مراد بازاروف از آذربایجان می رود و شیرزاد بهشتی طلا نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده آیدیوس سلطانگالی از قزاقستان و ویکتور پتریف از اوکراین کشتی می گیرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد نوربخش با عبدالرحمن آتالان از ترکیه کشتی می گیرد، مصطفی کایدخورده با طالح ممدوف از آذربایجان مبارزه می کند و رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف خویچا تچیتاوا از گرجستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی مقابل میرجان شیرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد، محمد الیاسی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۵ جانی ختسوریانی از گرجستان را شکست داد و محمدرضا گرایی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی اسدی و شیرماخانبت می رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول مقابل مصاف مورات داگ از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب شد، محمد حسن حسینی در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک مقابل چنگیز اصلان از ترکیه شکست خورد و فرشاد بلفکه نیز در مصاف با آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه ۱۲ بر ۶ به پیروزی رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد، پژمان پشتام با نتیجه ۴ بر صفر نصیر حسن اف از آذربایجان را شکست داد و برومند اصلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف لوکا داریوزی از ایتالیا می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی رضایی به مصاف کیوان رضایی می رود و یوسف قادریان با عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی، در دور دوم به مصاف هم می روند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم آرمان علیزاده در دور نخست به مصاف متهان باشار از ترکیه می رود، سامان عزیزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عظمت کوستابایف از قزاقستان کشتی می گیرد و بهروز هدایت پس از استراحت در دور نخست با شیرداکوف از قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبرحیدری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر اوزور دژوژوپبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد، امیر حسین حسینی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب جنگ ایلدیم از ترکیه شد و محمد یگانه نیز با نتیجه ۸ بر صفر اولجاس سیرلیبایف از قزاقستان را شکست داد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۶ کشتی گیر حضور دارند مسابقات در هر گروه به صورت دوره ای برگزار می شود که در گروه اول ابوالفضل نجفی، آلین الکسیوس از رومانی و بهنام مهدی زاده حضور دارند و در گروه دوم نیز شهاب قوره جیلی، آنتون ساونکو از قزاقستان و عثمان ایلدریم از ترکیه شرکت کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید