جزئیاتی از دیدار صمیمانه رهبر انقلاب با کارگردانان

    کد خبر :209371

خبری بین اهالی سینما شنیده شده است مبنی‌بر اینکه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینما به همراه تنی چند از نویسندگان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه 6 ساعته درباره مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی صحبت شد؛ ابراهیم حاتمی‌کیا، محمد باشه‌آهنگر، عبدالحسین برزیده، کمال تبریزی، هادی محمدیان، حامد جعفری، محمدحسین حقیقی، بهروز افخمی، سیدمهدی شجاعی و حمید حسام از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

ابراهیم حاتمی‌کیا ازجمله کسانی بود که در این جمع درباره فیلم جدیدش و مسائل سوریه با توجه به فیلم «به وقت شام» صحبت کرد. حاتمی‌کیا همچنین دقایقی به انتقادات یکی از کارگردانان حاضر در این جمع پاسخ داد و خاطراتی از نحوه مواجه مثبت کشورهای منطقه به‌خصوص مردم سوریه از دستاوردهای کشور تعریف کرد.

وضعیت حال حاضر سینمای ایران و فیلم‌های جدیدی که در جشنواره فیلم فجر اکران می‌شوند از جمله مواردی بود که درباره آنها صحبت‌ شد.

به گزارش فرهیختگان :حاضران در این جلسه هرکدام نظرات خود را درباره مسائل مختلف کشور در فضایی صمیمانه به رهبر معظم انقلاب منتقل کردند و ایشان هم صحبت‌ها را شنیدند و با سعه‌صدر پاسخ دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید