نام تجاری هواوی P11 به ثبت رسید

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۲۳
    کد خبر :208742

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمداران جدید، نه تنها درباره مشخصات فنی آن‌ها، بلکه درباره نامشان نیز با شک و تردید رو به رو می‌شویم. بزرگترین گوشی‌ساز چینی چندی پیش نام تجاری هواوی P20 را به ثبت رساند، به همین دلیل تصور کردیم نام پرچمدار جدید این شرکت از سری P به عنوان جانشین P10، همین مورد خواهد بود. با این حال هنوز درباره نحوه نام‌گذاری آن شک داشتیم. اکنون که نام تجاری هواوی P11 نیز به ثبت رسیده است، بیش از پیش سردرگم شده‌ایم!

به گزارش گجت نیوز این نام در کشورهای ایالات متحده آمریکا، انگلستان، تایوان، هنگ کنگ و دیگر کشورها به ثبت رسیده است. این در حالی است که نام تجاری هواوی پی 20 مدتی قبل تنها در آمریکا ثبت شده بود. این موضوع نشان می‌دهد پرچمدار جدید هواوی به احتمال بسیار زیاد هواوی پی 11 نام خواهد گرفت.


نام پرچمدار آتی این شرکت چینی به احتمال زیاد هواوی P11 است

این گوشی‌ساز در حال آماده‌سازی صفحاتی پیرامون دو گوشی هواوی P11 و P12 در وب سایت خود است که نشان می‌دهد شرکت قصد ندارد در نحوه نام‌گذاری پرچمداران سری P جهشی داشته باشد. البته مشاهده نام هواوی P12 لزوما به این معنی نیست که این گوشی در راه کنگره جهانی موبایل سال جاری است و احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 شاهد رونمایی آن خواهیم بود. اکنون می‌توانیم با قطعیت بیشتری جدیدترین پرچمدار را هواوی پی 11 خطاب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید