نماینده بابل: اکنون فصل رفاقت و کار برای تحقق وعده‌هاست

    کد خبر :20868

نماینده مردم بابل گفت: دولت آینده به پروژه‌های نیمه تمام توجه جدی داشته باشد.

حسین نیازآذری با اشاره به استقبال و حضور بی نظیر مردم کشور و به ویژه مردم مازندران در پای صندوق های رای اظهار کرد: حضور حماسه‌ساز مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان بابل در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شایسته تکریم و تجلیل است.

وی با سپاس از ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری به واسطه هدایت جامعه اسلامی به مشارکت حداکثری گفت: از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و اعضای ستادهای انتخاباتی آنها و همچنین دست اندرکاران برگزاری امر خطیر انتخابات اعم از نظارتی، اجرایی، قضایی، امنیتی و انتظامی که در برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرینی نمودند قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی شایسته دکتر روحانی و اعتماد مجدد مردم به ایشان را تبریک و شادباش می‌گویم و موفقیت روزافزون دولت را خواستارم و امید است همچون گذشته تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود داشته باشد.

نیازآذری تصریح کرد: برای منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آرزوی توفیق روزافزون دارم و امید است در فرآیند خدمت رسانی به مردم، مجلس شورای اسلامی و اینجانب پشتیبان برنامه‌های شوراها خواهیم بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن روند انتخابات در کشور و منطقه ابراز کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران پیروز میدان انتخابات است و این مشارکت حداکثری موجب قوام انقلاب اسلامی، اقتدار ملی و عزت بین المللی شده و پس از رقابت‌های انتخاباتی اکنون فصل رفاقت و کار برای تحقق وعده‌هاست و همه باید با عزمی راسخ برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی حامی  دولت و منتخبین شوراها باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: در راستای منافع مردم چون گذشته ضمن تعامل سازنده با دولت منتخب ملت با اتکا به جایگاه نظارتی مجلس شورای از رییس جمهور منتخب انتظار تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی حوزه انتخابیه دارم و امیدوارم طرح های اشتغالزا برای جوانان در شهرستان بابل مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید