می‌توانیم استقلال را شکست دهیم/ از سپاهان پیشنهادی نداشتم

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
    کد خبر :208624

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با بازیکنان خوبی که در اختیار و شناختی که از حریف داریم، می توانیم استقلال را در تهران شکست دهیم.

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال تهران که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است، هم ما و هم استقلال به دنبال کسب سهمیه هستیم و انتظار می رود در زمین چمن خوب آزادی یک بازی قابل قبول را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: از هواداران استقلال و مردم خونگرم بوشهر می خواهم تا به باشگاه آمده تا شاهد یک بازی جذاب از دو تیم باشند.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه خاطرنشان کرد: با احترامی که برای استقلال قائل هستم اما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و مطمئنم می توانیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که نیم فصل اول را خوب شروع کردید اما به یکباره دچار افت شدید، گفت: تیم ما افت نکرده است، این کیفیت بازی هاست که باعث شده در نیم فصل دوم شرایط تیم ها سخت شده و امتیازگیری برای همه مشکل شود. شاید تنها ذوب آهن و گسترش فولاد بودند که در نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را کسب کرده اما سایر تیم ها برای فرار از خطر سقوط و کسب سهمیه آسیایی محتاط تر عمل می کنند تا بتوانند به نتیجه قابل قبول دست پیدا کنند.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا امید به نایب قهرمانی در لیگ دارید یا خیر، گفت: مطمئنا می توانیم با شکست استقلال این روند را ادامه داده و بازی های بعدمان را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و به نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی پارس جم در پاسخ به این پرسش که گفته شده است شما از سپاهان پیشنهاد دارید، گفت: در حال حاضر با پارس جنوبی قرارداد دارم و تمام تمرکزم برای موفقیت این تیم است، البته افتخار می کنم که من یکی از گزینه های این تیم هستم اما تا به الان که با شما صحبت می کنم هیچ دعوتی از سوی باشگاه سپاهان برای سرمربیگری من در این تیم صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که در نیم فصل دوم تنها ۴ امتیاز کسب کردید، فکر می کنید می توانید در مقابل استقلال که هجومی بازی می کنند نتیجه موردنظر را کسب کنید، گفت: ما در جوهای سنگینی مانند آبادان و اصفهان باز کرده ایم، ولی نوع بازی ما به گونه ای است که از دقایق ابتدایی به دروازه حریف هجوم می آوریم و مطمئن باشید این ما هستیم که مقابل استقلال هجومی بازی کرده و روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

تارتار در خصوص بازگشت دوباره محمد طیبی به تیم گفت: اول فصل اتفاقات عجیبی رخ داد و این بازیکن از ما جدا شد اما تمایل زیادی به برگشت داشت و با توجه به نیازی که ما به وی داشتیم، او را دوباره به پارس جنوبی بازگردانده و مطمئنم او می تواند بازی های خوبی برای ما ارائه دهد.

سرمربی پارس جم خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم ملی که تمام بازی ها را مشاهده می کنند انتظار دارم که به بازیکنان ما نظر بیشتری داشته باشند و مطمئن هستم که بعد از بازی با استقلال چند بازیکن ما می توانند شایسته حضور در تیم ملی باشند. البته به بازیکنانم گوشزد کرده ام که برای خودشان بازی نکنند و تنها به فکر موفقیت تیم باشند.

تارتار در پایان خاطرنشان کرد: برای این دیدار محروم نداریم و تنها مصدوم ما برای بازی مقابل استقلال میثم تیموری است و سایر بازیکنان ما آماده این دیدار حساس هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید