کمیته ملی المپیک شریک جرم وزارت ورزش شد/ دو دروغ بزرگ گفتند!

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۲۹
    کد خبر :208112

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با ارسال نامه‌هایی به کمیته بین المللی المپیک، سازمان بازرسی و رئیس کمیته ملی المپیک از آنها خواست تا موضع خود را در خصوص اتفاقات اخیر بیان کنند.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واکنش نسبت به عدم اجازه برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مواردی را نه به عنوان شکایت بلکه برای اطلاع برای IOC تهیه و ارسال کردیم تا ببینیم نظر آنها برای حل موضوع چیست. همچنین نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کردیم تا ببینیم که آنها در این خصوص چه موضعی خواهند داشت. نامه‌ای هم به آقای صالحی امیری ارسال کردیم تا ببینیم موضع و نظر ایشان چیست.

وی در خصوص نامه اخیر کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک بر مبنای نامه وزارت ورزش و جوانان چنین نامه ای را ارسال کرد و شریک جرم وزارتخانه شد و دو دروغ بزرگ هم در این بین گفت. بحث تیراندازی در این خصوص بحثی ثانویه است، حکمی قضایی از سوی دیوان و دادگاه صادر شده و وزارتخانه باید آن را اجرا کند. آیا این موضوع از نظر قضایی تمام شده است؟

وی ادامه داد: نمی خواهم کیومرث هاشمی را محکوم کنم ولی باید به موضوع رسیدگی شود. چگونه است که از من که به لحاظ قانونی رئیس فدراسیون بودم و نامم در سایت فدراسیون جهانی هم ثبت شده بود ثبت نام به عمل نیامد اما چند روز بعد از فردی که غیرقانونی ریاست را تصرف کرده ثبت نام می شود و با اینکه ایشان اصلا سابقه تیراندازی نداشت مورد حمایت قرار می گیرد. آیا واقعا در این خصوص می شود دخالت مستقیم وزارت ورزش و جوانان را منکر شد؟!

هاشمی در خصوص وزارت ورزش سلطانی فر تصریح کرد: می شود گفت مدیریت اجرایی سلطانی فر در ورزش کاملا سیاسی بوده و هست. به هرحال هرکسی تفکر سیاسی دارد اما اینکه این تفکر را در مسئولیتش اعمال کند قابل قبول نیست. به نظرم اگر سلطانی فر شهردار می شد هم دستور می داد تنها زباله های جلوی منزل حزب خودش و افرادی که با وی موافقند جمع آوری شود. این را گفتم که بگویم چقدر روش کار وی در ورزش جانبدارانه است.

وی افزود: چون دادگر مسئول کمیته ورزش ستاد روحانی بوده باید یک پست رئیس فدراسیونی می گرفت و حالا چون در فدراسیون های دیگر نتوانست در تیراندازی وارد شد. دیگر روشن تر و شفاف تر از این موضوع وجود نداشت. چون یک نفر تفکرش مغایر با آقایان بود باید از ریشه زده می شد. این موضوع صرفا در ورزش نیست و جاهای دیگر هم اتفاق می افتد که به موقع این موضوعات را پیگیری و اطلاع رسانی می کنیم. تفکر قبیله ای در ورزش حاکم است و اینطور اداره می شود. فعلا باید هم قبیله ای ها در مسند و مصدر کار باشند و هرکس مخالف آنهاست از هستی ساقط شود.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: اگر من اهل معامله و مسائل مادی بودم مثل بعضی ها که چرخش ۱۸۰ درجه ای دارند و در اوقات مختلف برای پست و منافع و جایگاه تغییر می کنند می شدم. من در فدراسیون تیراندازی هیچ حقوقی نمی گرفتم و عملکردم هم مشخص است و مطمئن باشید به مرور زمان قضاوت عمومی و افکار عمومی مشخص می کند حق با که بود. ما هم به هرآنچه از خدا برسد راضی هستیم و مثل برخی نیستیم که با شعار قانونگرایی بی قانونی را اعمال می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید