تصمیم شورای فنی کشتی بسیار فکورانه بود/ رضایی مربی باتجربه‌ای است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷
    کد خبر :207688

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: حضور سرمربی تیم امید در جمع اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان بسیار فکورانه و منطقی بود.

محمدحسین محبی  اظهار داشت: بعد از اینکه کادر فنی جدید تیم ملی کشتی آزاد از سوی شورای فنی مشخص شد و رسول خادم به عنوان مسئول امور فنی و همچمین محمد طلایی به عنوان مربی ثابت این کادر معرفی شدند، قرار بر این شد تا برخی از مربیان واجد شرایط به صورت ادواری در کنار اردونشینان تیم ملی حضور دارشته باشند.

وی در خصوص حضور علیرضا رضایی در جمع کادر فنی تیم ملی نیز تصریح کرد: رضایی به عنوان سرمربی تیم امید مدتهاست که بر این تیم نظارت دارد، اما رسول خادم و اعضای شورای فنی تشخصی دادند که او می تواند با توجه به برنامه های نزدیک تیم های امید و بزرگسالان به روند کار کمک کند. طبیعتا با توجه به نیاز به هماهنگی و تعامل بین این دو تیم تصمیم گرفته شد رضایی در کادر فنی بزرگسالان هم حضور داشته باشد. البته او تجربه مربیگری در تیم ملی را هم دارد و یکی از چهره های توانمند و میدان دیده عرصه مربیگری است.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در واکنش به برخی منتقدان حضور همزمان رسول خادم در راس امور فدراسیون و تیم ملی گفت: به جرات می توان گفت در این برهه حساس، هیچ گزینه ای بهتر از خادم نبود تا بتواند افت اخیر کشتی آزاد را برطرف کند. ما مربیان بزرگ و توانمندی داریم که برخی از انها هم اکنون با فدراسیون همکاری می کنند و آنها هم بر این باور بودند که خادم می تواند از پس این کار برآید. خادم پیش از این هم نشان داده می تواند در هر دو مسئولیت به خوبی ایفا نقش کند.

در گفتگو با مهرمحبی در پایان گفت: شاید اگر فرد دیگری به جای رسول خادم عهده دار این دو مسئولیت بزرگ و سخت می شد، من به عنوان یکی از منتقدان با این کار مخالفت می کردم، اما خادم در طول این چند سال با حضور و تلاش شبانه روزی خود نشان داده می تواند از پس این کار بر آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید