برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان المپیک آرژانتین در اردیبهشت ماه

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۴۸
    کد خبر :207639

اولین نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به بازی های المپیک جوانان اردیبهشت ماه در محل برگزاری این بازی ها برگزار می شود.

سومین دوره بازی های المپیک جوانان آبان ماه سال آینده در بوینوس آیرس آرژانتین برگزار می شود. طبق برنامه اعلام شده از طرف برگزارکنندگان این دوره بازی ها، نخستین نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به آرژانتین ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

اعزام کاروان به این دوره بازی ها در برنامه کمیته ملی المپیک قرار دارد اما هنوز سرپرستی برای این کاروان مشخص و معرفی نشده است.

تا به امروز برخی ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف مانند وزنه برداری و تیروکمان برای این بازی ها کسب سهمیه کرده اند اما تعداد سهمیه های هر کشور در نهایت توسط کمیته بین المللی المپیک اعلام رسمی خواهد شد.

اولین دوره بازی های المپیک جوانان سال ۲۰۱۰ به میزبانی سنگاپور برگزار شد و سال ۲۰۱۴ هم دومین دوره این بازی ها در کره جنوبی برگزار شد. کاروان ایران به ترتیب با سرپرستی کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی در این دو دوره بازی های المپیک جوانان شرکت کرد.

به گزارش مهر،در بازی های المپیک ۲۰۱۰ سنگاپور، کاروان ایران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز در میان ۸۶ کشور شرکت کننده جایگاه ۲۶ را به دست آورد. در همین بازی ها تیم فوتبال دختران ایران که پس از انقلاب اسلامی برای نخستین بار در یک تونومنت بین‌المللی شرکت می کرد به عنوان چهارم دست یافت.

همچنین کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز نیز نتیجه اعزام کاروان ۱۶ نفره ایران به بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ کره جنوبی بود. کاروان ایران در این دوره بازی ها جایگاه ۲۴ را به دست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید