چهره‌های متفاوت مهناز افشار در پوستر یک فیلم

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی «گلیدا» ساخته‌ی جدید علیمحمدی و بنکدار در آستانه بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد.

احمد غلامی گرافیست این فیلم، این پوستر را براساس چهره‌های متفاوت و شخصیت‌های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول الهام گرفته است.

اندی وارهول از برجسته‌ترین هنرمندهای دهه پنجاه میلادی و از بنیان گذاران سبک پاپ آرت است که در آثارش از پرتره‌ی بسیاری از چهره‌های جهانی و هنرمندان مشهور بهره گرفته است و تصویر مرلین مونرو  یکی از مشهورترین کارهای اوست. اما شعار بالای پوستر فیلم «گیلدا» می گوید که: «گیلدا» مرلین اندی وارهول نیست.

محمد اطبایی پخش‌کننده‌ی بین‌المللی این فیلم است.

کیوان علیمحمدی و امید بنکدار که علاوه بر کارگردانی هر دو تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده داشتند، منتظر دریافت پروانه‌ی نمایش از وزارت ارشاد و اقدام برای اکران فیلم هستند.

مهناز افشار، سیاوش مفیدی، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعیجم، هادی حجازی‌فر، فرخ نعمتی، مرتضی اسماعیل کاشی و حامد کمیلی، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزی و آنیسا راستگو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«گیلدا» یک درام اجتماعی با مایه‌هایی از کمدی سیاه است که در خلاصه‌ی داستان آن آمده:« گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه‌ترین شب زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد. او برای نجات زندگی‌اش تا صبح فردا فرصت دارد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید