رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد

انهدام سه باند مواد مخدر در شب امنیت پایتخت

  • حوادث
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    کد خبر :207459

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر در نخستین مرحله از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ محمد بخشنده بامداد امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و برخورد با معتادان را در دستور کار خود قرار داد و در همین عملیات 3 باند فعال در قاچاق مواد مخدر را متلاشی کرد. باند اول که 7 نفر از اعضای آن دستگیر شده‌اند در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند و 252 کیلوگرم انواع مخدر از آنها کشف شده و 3 خودرو از آنها نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه باند دوم در امر تهیه و توزیع مخدر گل فعالیت داشت گفت: اعضای این باند در تهیه مخدر گل وتوزیع آن در مناطق شمال وشمال غرب تهران نقش زیادی داشتند و از این قاچاقچیان دو کیلوگرم مخدر گل کشف و ضبط شد.

بخشنده با بیان اینکه باندسوم نیز در امر توزیع مواد پیش ساز فعالیت داشت گفت: در مجموع 14 قاچاقچی دستگیر و شش خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی در خصوص دستگیری معتادان متجاهر اظهار کرد:‌ در این عملیات 40 معتاد متجاهر درشمال تهران که در حاشیه اتوبان‌ها و پاتوق عبدی حضور داشتند جمع آوری شدند.

وی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این کامیون توقیف شده و بررسی‌ها در این کامیون ادامه دارد؛ چرا که مواد مخدر در نقاط مختلفی از آن جاساز شده است.

به گزارش ایسنا، در عملیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر تیم سپکا مواد مخدر و سگ‌های مواد یاب نیز حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید