عباس عبدي:جريان اصلاح‌طلب بايد دست به خانه‌تکاني جدي بزند/با اين ادبيات و نگاه نمي‌شود کاري از پيش برد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۲۱
    کد خبر :207223

معتقدم اصلاح‌طلبان بايد مواضع صريح خود را روشن‌تر منتشر کنند و مرزهاي خود را با نيروهاي خارج از اصلاحات و هم با وضعيت و ايرادات کنوني اين سيستم که کم هم نيست، تبيين و روشن کنند.
عباس عبدي، روزنامه‌نگار مي‌گويد: «جريان اصلاح‌طلب بايد دست به خانه‌تکاني جدي بزند. اين جريان از سال ٨٨ و حتي قبل از آن، بايد اقدام مي‌کرد.
بنده نيز معتقد بودم و بارها در فضاي عمومي و جلسات نيز خدمت دوستان عرض کرده‌ام که با اين ادبيات و نگاه نمي‌شود کاري از پيش برد».
او اضافه مي‌کند: «بنابراين معتقدم در‌عين‌حال که جريان اصلاح‌طلب مي‌تواند نزديک‌تر به ساختار رسمي عمل کند و به اصلاح آن کمک کند، در‌عين‌حال مي‌تواند مواضع روشن‌تر و مشخص‌تري نسبت به ناهنجاري‌ها و نابخردي‌هاي وضع موجود داشته باشد».
به گزارش شرق عبدي مي‌گويد: «خوشبختانه نقطه تمايز صحبت آقاي خاتمي مباحثي است که درباره راديو و تلويزيون مطرح کرده است. به نظر من عملکرد دستگاه قضائي و شوراي نگهبان هم بايد مورد توجه قرار بگيرند؛ بايد مشخص شود که رفتارهاي آنها چه تأثيري در فضاي امروز جامعه داشته و دارد». او در نهايت مي‌گويد: «برداشت من اين است که ايشان هم به اين موضع اذعان دارد. معتقدم اصلاح‌طلبان بايد مواضع صريح خود را روشن‌تر منتشر کنند و مرزهاي خود را با نيروهاي خارج از اصلاحات و هم با وضعيت و ايرادات کنوني اين سيستم که کم هم نيست، تبيين و روشن کنند. من فکر مي‌کنم که از چنين بيانيه‌اي استقبال خواهد شد».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید