اروپایی‌ها پیدا و پنهان برای نقض برجام با آمریکا همصدا شدند/ انفعال دستگاه دیپلماسی پذیرفتنی نیست

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۸:۳۰
    کد خبر :207168

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: امریکا در حال حاضر به وسیله برجام با سرنوشت ملت ایران بازی می‌کند و اروپا نیز در پشت صحنه با این کشور همراهی می‌کند.
محمد اسماعیل سعیدی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات اخیر عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان مبنی براینکه برنامه امریکا حداقل کردن دستاورد‌های ایران از برجام با فشار و اعمال تحریم‌های بیشتر است اظهار داشت: امریکا در حال حاضر به وسیله برجام با سرنوشت ملت ایران بازی می‌کند و اروپا نیز در پشت صحنه با این کشور همراهی می‌کند.

وی افزود: علی رغم این که برخی از آقایان اعلام می‌کنند که اروپا و امریکا همراهی نمی‌کنند، اما می‌بینیم که کشور‌های اروپایی با همراهی امریکا هر ۴ ماه یک بار شوکی را به اقتصاد ایران وارد می‌کنند.

سعیدی با تاکید براینکه انفعال دولت و دستگاه دیپلماسی در این خصوص به هیچ وجه قابل قبول نیست تصریح کرد: دولت باید با یک قاطعیت، صراحت و شفافیت محکمی اعلام موضع کند و ایران نیز اقداماتی در خور کارشکنی‌های امریکایی‌ها انجام دهد.

در گفت‌وگو با دانشجو وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر صورت امریکا برجام را صراحتا نقض کرده و ما نیز باید تکلیف خود را پیرامون این موضوع روشن کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید