آقای بازیگر از فصل 4 “شهرزاد” گفت

    کد خبر :207090

بازیگر سریال “شهرزاد” گفت: هیچ صحبتی در مورد ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد با من نشده و قرار نیست این فصل ساخته شود. من هرگونه خبری که در مورد شروع پیش تولید شهرزاد 4 شنیده می شود را تکذیب می کنم.

رامین ناصر نصیر درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال شهرزاد 3 هستم و علاوه بر آن در سریال “افسانه هزارپایان” حضور دارم که بعد از مدتی توقف، دوباره فیلمبرداری خود را آغاز کرده است.

وی درباره احتمال ساخت شهرزاد 4 افزود: هیچ صحبتی در مورد ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد با من نشده و قرار نیست این فصل ساخته شود. من هرگونه خبری که در مورد شروع پیش تولید شهرزاد 4 شنیده می شود را تکذیب می کنم.

بازیگر سریال “افسانه هزارپایان” با اشاره به حضور خود در جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: به تازگی به پروژه تئاتری به نام “سرآشپز پیشنهاد می کند” پیوسته‌‌ام. این نمایش به کارگردانی شهاب‌الدین حسین پور در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می رود و با شروع سال جدید اجرای عموم خواهد داشت.

وی درباره بروز برخی حواشی در جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: واقعیت من هیچوقت خودم را درگیر جایزه و جشنواره و حاشیه‌ها و این چیزها نمی‌کنم اما می دانم که جشنواره تئاتر فجر امسال تغییراتی داشته است. فرهاد مهندس پور به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر امسال ایده های جدیدی را به جشنواره آورده که من به شخصه به آنها خوشبین هستم زیرا جشنواره امسال به سمت تولید آثار رفته است. اتفاقی که پیشتر کمتر دیده شده است.

ناصرنصیر در مورد پوستر جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: واقعیت امر اینکه پوستر جشنواره تئاتر فجر را دوست ندارم. پوستر امسال جشنواره کمی سردستی است و می‌شد خلاقیت بهتر و بیشتری را برای طراحی آن به خرج داد. پوستر جشنواره می‌توانست به هویت بومی ما همخوانی داشته باشد و از طرفی بیانگر تئاتر باشد. پوسترهای جشنواره امسال نه زیبایی خاصی دارند و نه دارای معنای خاصی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید