رئیس جمهور به چالش «رشیدپور» جواب می‌دهد؟

    کد خبر :207073

امشب رئیس جمهور به صورت زنده با مردم صحبت خواهد کرد. مجری این برنامه قبلاً دولت را به چالش دعوت کرده بود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در حالی با مردم صحبت می‌کند که حرف‌های او از سه شبکه رسانه ملی به صورت زنده روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را رضا رشیدپور برعهده دارد.

رییس‌جمهوری کشورمان دوشنبه شب پس از خبر ۲۱ شبکه اول سیما به طور مستقیم با مردم صحبت خواهد کرد و این گفت‌وگو علاوه بر شبکه یک، از شبکه خبر و رادیو ایران هم به صورت زنده پخش می‌شود.

رشیدپور سه هفته پیش در برنامه «حالا خورشید» با اظهار شگفتی از افزایش عجیب درصد تعرفه واردات خودرو‌های هیبریدی، دولت را به چالش دعوت کرد. این مجری از دولت خواسته بود در ضرب الاجلی ۷۲ ساعته به سوال رضا عباسی مبنی بر اینکه با کدام مبنای منطقی دولت تعرفه خودرو‌های هیبریدی را حدود ۱۱۰۰ درصد افزایش داده است پاسخ دهد. به این ترتیب که اگر پاسخ دولت منطقی بود این مجری مو‌های خود را از ته بتراشد. البته دولت در مورد این پرسش پاسخی ارائه نکرد و رشیدپور هنوز از شانه برای آراستن موهایش استفاده می‌کند.

حال باید دید که مجری برنامه پر طرفدار حالا خورشید که همواره انتقاداتی تند و طنازانه در مورد مسائل جاری کشور و اقدامات دولت داشته است، بعد از این مصاحبه هم روند خود را ادامه می‌دهد و یا اینکه در مورد اتفاقات نرمش بیشتری نشان خواهد داد!

مهم‌ترین محور این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی موضوعات روز، خواسته‌ها و مسائل مورد توجه مردم و برنامه‌های دولت برای تحقق آن‌ها را شامل می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید