توضیحات پلیس درباره خبر آتش سوزی در شهرداری

    کد خبر :206992

پلیس پایتخت در خصوص خبر منتشر شده پیرامون آتش سوزی در شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت دراین باره به ایسنا اعلام کرد: مقارن ساعت یک بامداد دیروز دو موتورسوار در یکی از کوچه های فرعی محدوده منطقه 12 شهر تهران، اقدام به شکستن شیشه یکی از اتاق های همکف شهرداری منطقه 12 تهران کرده و سپس یک بسته آتش زا را به داخل اتاق مذکور پرتاب کرده اند که سریعا ماموران شهرداری منطقه 12 این بسته را خاموش کرده اند.

در بررسی های انجام شده از سوی پلیس پایتخت، مشخص شد که این اقدام هیچگونه خسارت در پی نداشته و در حال حاضر پرونده از سوی ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

بنابراین گزارش، در سایت شهرنوشت نیز رئیس حراست کل شهرداری تهران با تایید خبر آتش سوزی در ساختمان شهرداری منطقه 12 تهران اعلام کرد که این حادثه مصدومی نداشته است.

حمیدرضا قالیباف، گفت: دو راکب موتور سوار ناشناس، ساعت 35 دقیقه بامداد دوشنبه دوم بهمن با شکستن یکی از شیشه های بخش اداری طبقه همکف ساختمان اصلی شهرداری منطقه 12 شی مشتعل حاوی مواد آتش زا را به درون ساختمان پرتاب کرده اند.

قالیباف افزود: در کمترین زمان ممکن این آتش سوزی توسط عوامل آتش نشانی اطفا شده با این وجود خساراتی به طبقه همکف ساختمان شهرداری منطقه 12 وارد شده اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید