تیم ملی هندبال مقابل عربستان شکست خورد/ کار برای صعود سخت‌تر شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸
    کد خبر :206768

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تیم عربستان شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی سخت‌تر شود.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی ماه با حضور ۱۴ تیم در سوآن کره جنوبی آغاز شده است. تیم هندبال ایران در مرحله اول گروهی با تیم های ازبکستان و ژاپن هم گروه بود و توانست با کسب دو پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی در گروه اول و در کنار تیم های عربستان، کره جنوبی و عمان قرار دارد.

تیم های ایران و عربستان تاکنون در رقابتهای آسیایی ۴ بار با همدیگر بازی کرده اند. حاصل این بازی ها، سه برد برای عربستان بوده و یک تساوی برای دو تیم. تیم عربستان که از سرمربی اسپانیایی سود می برد، با داشتن ۳ برنز آسیا و هشت بار حضور در مسابقات قهرمانی جهان یکی از تیم های خوب هندبال کشورهای عربی است.

اما تیم کشورمان باید فردا سه شنبه در دومین مسابقه مرحله دوم به مصاف تیم کره جنوبی مدعی کسب عنوان قهرمانی آسیا برود. این مسابقه برای تیم ایران اهمیت زیادی دارد چرا برای صعود به مرحله بعد نیاز به دو برد و تفاضل گل خواهد داشت و با توجه به شکست برابر تیم عربستان کار صعود برای شاگردان « ماجک» سخت شده است.

گروه بندی مسابقات مرحله دوم به این ترتیب است:

گروه اول:
ایران، عمان، کره جنوبی، عربستان

گروه دوم:
ژاپن، بحرین، امارات، قطر

گروه سوم:
ازبکستان، هند، نیوزلند

گروه چهارم:
استرالیا، چین، بنگلادش

برنامه بازیهای تیم ایران به این ترتیب است:

* سه‌شنبه، ۳ بهمن ماه: ایران – کره جنوبی، ساعت ۱۳:۳۰

* چهارشنبه، ۴ بهمن ماه: ایران – عمان، ساعت ۱۱:۳۰

به گزارش مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن ماه در سوآن کره جنوبی برگزار می شود و سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را بدست خواهند آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید