توفان یک نیمه‌ای بارسلونا مقابل بتیس/ ادامه اقتدار آبی اناری‌ها

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ۸:۴۸
    کد خبر :206505

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیستم رقابتهای لالیگا در زمین رئال بتیس دیدار حساسی را برگزار کرد که در پایان پیروزی قاطعانه ۵ بر صفر را کسب کرد.

تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته بیستم رقابتهای لالیگا در زمین رئال بتیس به میدان رفت که جدال حساس این دو تیم پیروزی ۵ بر صفر بارسلونا را بدنبال داشت.

تیم بتیس بازی را خوب شروع کرد و با پرسینگ بارسلونا در دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب را ایجاد کرد. بعد از آن بارسلونا سعی کرد بازی را آرام کند تا از فشار حملات حریف کاسته شود.

شاگردان والورده در ادامه یکی دو موقعیت خلق کردند که شوت راکیتیچ و فرارهای آلبا ثمری نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

توماس فرمائلن مدافع بارسلونا در این نیمه بخاطر مصدومیت جای خود را به اومتیتی داد.

نیمه دوم هم با حملات پرشور تیم بتیس آغاز شد اما بارسلونا با هوشیاری تمام گل های متوالی را به ثمر رساند و به بردی قاطعانه دست یافت.

ابتدا راکیتیچ در دقیقه ۵۹ دروازه حریف را باز کرد. لیونل مسی هم در دقیقه ۶۴ با ضربه دقیق خود گلزنی کرد و سپس نوبت به لوئیس سوارز رسید تا در دقیقه ۶۹ گلی زیبا را به ثمر برساند.

به گزارش دانشجو،بارسلونا به این سه گل راضی نشد و در دقیقه ۸۰ لیونل مسی با دریبل مدافع حریف و ضربه ای دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. مسی در دقیقه ۹۰ با پاس گل لوئیس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او هم در این بازی دبل کند.

بارسلونا با این برد پرگل ۵۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید