بيانيه شوراي عالي اصلاح‌طلبان درباره انتخابات شوراها

    کد خبر :20648

شوراي عالي اصلاح طلبان با صدور بيانيه اي راي قاطع به ليست را اميد نشان جايگاه والاي گفتمان اصلاح طلبي در ميان مردم دانست.

متن اين پيام به اين شرح است :
مردم بزرگوار تهران بار ديگر حماسه ماندگاري خلق کردند. حضور باشکوه مردم تهران در پاي صندوقهاي راي و اعتماد به ليست اميد شوراي عالي سياست گذاري اصلاح‌طلبان و راي قاطع به اين ليست به مانند انتخابات اسفند 94 نشان از جايگاه والاي گفتمان اصلاح طلبي در ميان مردم دارد. بايد در برابر اين اعتماد گرانسنگ که سرمايه ارزشمندي محسوب مي شود سر تعظيم فرود بياوريم و قدردان مردم شريف تهران باشيم.
شوراي عالي سياست گذاري اصلاح‌طلبان با تبريک پيروزي ليست اميد به منتخبين مردم و ملت بزرگوار ايران از همراهي همه بزرگان اصلاح‌طلب بويژه جناب آقاي سيد محمد خاتمي که با پيام راهگشاي خود زمينه ساز اين پيروزي شدند تشکر و قدرداني مي کند.
مطمئنا منتخبين مردم در شوراي شهر بايد از ظرفيت ايجاد شده در جريان ثبت نام در انتخابات دور پنجم شوراهاي شهر و روستا که خواهان حضور در ليست شوراي عالي سياست گذاري اصلاح‌طلبان بودند استفاده لازم را ببرند.
نهاد شوراها که ميراث ارزشمند دولت اصلاحات است بايد بيش از گذشته در بحث مديريت شهري کارامدي خود را نشان دهد. متاسفانه در ادوار گذشته شوراهاي شهر در برخي کلان شهرها از جمله تهران آنگونه که شايسته اين نهاد مدني بود نتوانستند چالش‌هاي متعدد شهر را سامان دهي کنند. مردم شهر تهران از مشکلات متعددي رنج مي برند شايسته است شوراي شهر پنجم با اولويت بندي، چالش‌هاي مهم شهر را احصا کرده و با همراهي نهادهاي ذي ربط در رفع اين مشکلات و در جهت توسعه فرهنگي و اجتماعي اقدامات لازم را انجام دهند.
شوراي عالي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان بار ديگر با قدرداني از حضور چشم گير مردم بزرگوار کشورمان در انتخابات شوراها ياد و خاطره آيت‌الله سيد محمود طالقاني که پايه گذار شوراها در قانون اساسي بودند را گرامي مي‌دارد و از منتخبين مردم در شوراهاي اسلامي شهر و روستا مي‌خواهد به پاس اعتماد مردم بزرگوار به آنها از هيچ تلاشي براي خدمت‌گزاري به اين ملت وظيفه شناس کوتاهي نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید