افشاگری درباره پشت‌پرده بیت‌کوین

    کد خبر :206424

ناتالیا کسپراسکای فاش کرد که بیت‌کوین برای تامین مالی پروژه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس در سراسر جهان طراحی شده است و این ارز دیجیتال را «دلار ۲» نامید.

ناتالیا کسپراسکای که یکی از موسسان کسپراسکای و مدیر اجرایی ارشد گروه شرکت‌ها و متخصصان سیستم‌های امنیت سایبری اینفوواچ است، در سخنرانی خود در دانشگاه ایتمو در سنت پترزبورگ فاش کرد که بیت‌کوین برای تامین مالی پروژه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس در سراسر جهان طراحی شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از مهر ، وی این ارز دیجیتال را «دلار ۲ » نامید.

این متخصص اعلام کرد: ارز دیجیتال بیت‌کوین به وسیله سازمان‌های اطلاعاتی آمریکایی ساخته و توسعه داده شده است.

ناتالیا کسپراسکای در مورد جنگ اطلاعات و سلطه دیجیتال سخنرانی می‌کرد. عکس‌های او که در حال ارائه سخنرانی خود تحت عنوان تکنولوژی‌های مدرن – اصول جنگ‌های اطلاعاتی و سایبری، می‌باشد در فضای مجازی منتشر شدند.

او گفت: بیت‌کوین پروژه آژانس‌های اطلاعاتی آمریکاست تا به وسیله آن فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و کانادا در کشورهای مختلف سریعا تامین مالی شوند. این تکنولوژی درست مثل اینترنت، جی‌پی‌اس و تور، خصوصی‌سازی شده است. در واقع این نسخه دوم دلار است چراکه نرخ آن توسط صاحبان بورس‌ها کنترل می‌شود.

او همچنین فاش کرد که ساتوشی ناکاموتو (نامی که به عنوان موسس یا موسسان بیت‌کوین ثبت شده است)، نام یک گروه کدنویسی آمریکایی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید