رشیدپور و مدیری، بازیکنان تخریبی رسانه ملی!

    کد خبر :206409

«در شرایطی که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران به تغییر رویه و رویکرد صداوسیما اذعان دارند، مدیران این سازمان همچنان بر رویه ثابت خود اصرار می‌ورزند و در این بین حتی برای جلوه بیشتر کارکرد تخریبی علیه دولت چهره‌هایی چون مهران مدیری و رضا رشیدپور را که بازگشت خود به صداوسیما را با دولت روحانی آغاز کردند، نیز وارد عرصه کرده‌اند.»

«عملکرد انتقادآمیز صداوسیما در برخی حوزه‌ها در چند سال اخیر به حدی بوده که با برخی برنامه‌های طنز و سرگرمی یا ورزشی این سازمان توانسته مخاطبان خود را حفظ کند. اکنون در ۲ سالگی برجام صداوسیما این دستاورد دولت را نیز بی‌نصیب از هجمه نگذاشته است.»

روزنامه آرمان نوشت:«رسانه ملی در هر کشوری فارغ از هرگونه گرایش سیاسی به پوشش همه‌جانبه تحولات جامعه می‌پردازد و در راستای منافع ملی تعریف شده کشور مد نظر بیشترین تاثیرگذاری را در جامعه مخاطب خود دارد. البته سازمان صداوسیما نیز ظاهرا به دنبال تحقق این امر بوده اما در عمل به نحو دیگری عمل کرده است. در شرایطی که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران به تغییر رویه و رویکرد صداوسیما اذعان دارند، مدیران این سازمان همچنان بر رویه ثابت خود اصرار می‌ورزند و در این بین حتی برای جلوه بیشتر کارکرد تخریبی علیه دولت چهره‌هایی چون مهران مدیری و رضا رشیدپور را که بازگشت خود به صداوسیما را با دولت روحانی آغاز کردند، نیز وارد عرصه کرده‌اند. از سوی دیگر عملکرد صداوسیما در سالگرد ۲ سالگی برجام که مقامات عالی کشور از آن حمایت کرده‌اند، نشان‌دهنده مخالفت سازماندهی شده این سازمان با دولت و دستاوردهایش است. به نظر می‌رسد که مخالفان دولت درصددند با استفاده از برد رسانه‌ای صداوسیما تضعیف دولت را در صدر کارهای خود قرار داده و عملکردش را نزد افکار عمومی ناکارآمد جلوه دهند تا به هر نحوی در انتخابات آینده بتوانند اداره کشور در امور اجرایی کشور را به دست گیرند. باید به انتظار نشست و دید رویکرد صداوسیما به عنوان رسانه‌ای ملی تغییر خواهد داشت و دولت در قبال این تحرکات چه اقدامی خواهد کرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید