هیچ کس با شبکه‌های مجازی مخالف نیست/ دغدغه مردم بی‌بند و باری است

    کد خبر :206365

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ کس با شبکه‌های مجازی مخالف نیست. آنچه مورد دغدغه مردم، نخبگان و مراجع عالیقدر و دلسوزان جامعه است، بی‌بند و باری و دروغ‌پراکنی است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی امروز یکشنبه در پایان نشست دبیران این حزب اظهار کرد: هیچ کس با شبکه‌های مجازی مخالف نیست. آنچه مورد دغدغه مردم، نخبگان و مراجع عالیقدر و دلسوزان جامعه است، بی‌بند و باری، دروغ‌پراکنی و توهین و اهانت بوده که خلاف آزادی بیان و همچنین تخریب فرهنگ ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: در آشوب‌های اخیر چند کانال تلگرامی در فضای مجازی دائما توهین به دولت و نظام، حمله به بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی، کلانتری‌ها و حتی عابران پیاده و آتش زدن مساجد را تبلیغ و ترویج می‌کردند چند و چون مبارزه مسلحانه و ساختن بمب‌های دستی را آموزش می‌دادند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دولت می‌تواند با تقویت پیام‌رسان‌های داخلی جلوی دین‌ستیزی و دروغ‌پراکنی و گسترش فساد و نفرت و اعتیاد و اختلاف‌افکنی را در شبکه‌های مجازی که سرنخ آن در خارج از مرزهاست، بگیرد. نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور رمز موفقیت دولت خواهد شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: یک جریان وابسته در رسانه‌های داخلی همزمان با شبکه‌های تروریستی در فضای مجازی اینطور القا می‌کردند که مشکل مردم اقتصادی نیست، بلکه سیاسی است و مردم با نظام مشکل دارند. آنها می‌گفتند باید حرف مردم را شنید و حق اعتراض را به رسمیت شناخت.

وی ادامه داد: به همین دلیل مردم در مراکز استانها و شهرستانها قیام کردند و نه یک بار بلکه چند بار متوالی به خیابانها آمدند و جواب این نامحرمان را دادند اما برخی روزنامه‌های داخلی حاضر نشدند حتی عکس تظاهرات مردمی در دفاع از نظام را چاپ کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروز در آمریکا، چین، فرانسه و اغلب کشورهای مهم دنیا شدیدترین محدودیت‌ها را در فضای مجازی در نظر می‌گیرند تا بتوانند امنیت کشورهای خود را تضمین کنند. در کشور ما نیز مسئولین لازم است تا در این مورد اقدامات لازم را برای حفظ امنیت کشور و مردم معمول دارند.

حبیبی تصریح کرد: مردم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و امید آفرینی برای آینده فرزندان خود را می‌خواهند.

به گزارش مهر،وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درخصوص نقد معصوم(ع) گفت: دفتر رئیس‌جمهور این خبر را تکذیب کرد و ما هم حمل به صحت می‌کنیم. اگر کسانی مطلب خلاف واقعی را به نقل از رئیس‌جمهور بیان کرده‌اند باید مجازات شوند، چراکه نمی‌شود امور اینگونه رها باشد و هرکس خلاف کرد مصون از مجازات قانونی بماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مدیران دو تابعیتی گفت: مدت ها قبل رسانه‌ها در مورد خطر این افراد به دولت تذکر دادند. برخی مسئولان منکر وجود چنین مدیرانی شدند ولی اخیرا خبر رسیده است یک مدیر دو تابعیتی در شرکت نفت با میلیاردها تومان اختلاس و دزدی ازکشور گریخته است. از آقای رئیس‌جمهوری می‌خواهیم دستور رسیدگی قاطع در این مورد صادر کنند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه «اسماعیل هنیه» به رهبر انقلاب و سخنان مقام معظم رهبری در جمع روسای مجالس اتحادیه بین‌المجالس در تهران گفت: حماس اکنون مسیر درستی را در فهم مسائل اسلام و نقش ایران در مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین دارد. این نامه نشان می‌دهد اگر اشتباهاتی در گذشته در درک مسایل منطقه و نقش ایران بوده تصحیح شده است.

وی افزود: ملت ایران مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌داند و برای پیروزی این ملت و نابودی اسرائیل بیش از نیم قرن است که فعالیت می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: همانطور که رهبری فرمودند؛ مجاهدت مقابل رژیم صهیونیستی نتیجه می‌دهد به شرطی که ستیزه‌گری‌ها در دنیای اسلام متوقف شود. باید جلوی توطئه سکوت و به حاشیه‌ رفتن مسئله فلسطین را گرفت و اجازه نداد سعودی‌ها فلسطین را از دستور کار رهبران دنیای اسلام خارج کنند.

حبیبی با اشاره به مسئله خشکسالی در کشور گفت: این موضوع کاملا جنبه ملی دارد و همه دستگاهها برای کاهش آثار خشکسالی مسئولیت دارند.

وی گفت: اکنون آژیر قرمز در ۹۶ سد کشور به صدا در آمده است و در اغلب مراکز استانها مردم و علما به نماز باران ایستاده‌اند. همین طور که جلو می‌رویم در معرض خشکسالی وسیع قرار داریم. دولت باید در این رابطه اقدامات پیشگیرانه داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان نفت‌کش سانچیاظهار کرد: باید یک گروه حقیقت‌یاب در مورد این آتش‌سوزی و ۵۵ آتش‌سوزی دیگر در صنعت نفت تشکیل شود و یک گزارش کامل به مردم و مجلس ارائه دهد. این آتش‌سوزی‌ها در چاه‌های نفت، پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و … عادی نبوده و در صنعت نفت یک مساله بی‌سابقه است.

حبیبی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، خطاب به مسئولان دولتی گفت: خواست مردم این است که دولت تماما تعهداتش نسبت به خانواده‌های آسیب‌ دیدگان پلاسکو را جامه عمل بپوشاند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور اظهار کرد: در روز اول بهمن ۱۳۴۳ حسنعلی منصور نخست وزیر وابسته به غرب در رژیم طاغوت به سزای اعمالش که سراسر خیانت به اسلام و مسلمین بود رسید. در زمان نخست وزیری او لایحه ننگینی، که براساس آن دستگاه قضائی حق نداشت هیچ مجرم آمریکائی را در داخل کشور محاکمه کند، به رسمیت کامل شناخته شد. در دوران دولت منصور مراجع تقلید مورد اهانت قرار می‌گرفتند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در زمان او حقوق‌های بسیار کلانی به هزاران مستشار آمریکائی داده می‌شد و در لیست حقوق برخی از آن ها ستونی به اسم حق توحش در نظر گرفته شده بود و استدلال آنها و وابستگانشان این بود که چون آنها از یک دنیای باصطلاح خودشان متمدن به کشوری که وحشی‌ها در آن زندگی می‌کنند آمده‌اند، بنابراین باید حق توحش بگیرند.

حبیبی گفت: من به لحاظ بیان این مطلب از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم ولی این یک اهانت تاریخی بود که در آن دوران تاریک نسبت به مردم ما صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مبارزان مسلح حزب موتلفه اسلامی با دریافت فتوای شرعی از مرحوم آیت‌الله العظمی میلانی، با شلیک گلوله توسط شهید محمد بخارایی، آن خائن جنایتکار را به سزای اعمالش رساندند. راه شهیدان این عملیات و سایر شهدا پر رهرو باد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید