با هدف فرهنگ سازی تفکیک پسماند:

دانش آموزان فعال “کلبه بازیافت مدارس” غرب تهران بن کتاب می‌گیرند

    کد خبر :206359

با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه پسماند خشک، طرح تشویقی “کتاب سبز “در مدارس پایلوت ناحیه 3 منطقه 5 برای اولین بار اجرا شد.

به گزارش ایسنا، غفارخانی سرپرست ناحیه 3 منطقه 5 از همکاری کارشناسان آموزش بازیافت در مدارس منتخب ناحیه خبر داد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند و ترغیب دانش آموزان به کتاب خوانی با اجرای طرح “کتاب سبز ” دانش آموزان ضمن تحویل پسماند خشک به “کلبه بازیافت مدارس” بن شهر کتاب هدیه می گیرند. این طرح که برای نخستین باردر مدارس ناحیه 3 به اجرا در آمد به زودی در سرای محلات نیز ممکن خواهد شد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت شهر کتاب مجتمع بوستان، دانش آموزان برای تهیه کتاب با بن های اهدایی، از طریق مدارس منتخب به این مرکز مراجعه کرده و اقدام به تهیه کتاب می کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، غفارخانی گفت: این گونه طرح های آموزشی – تشویقی در راستای ترغیب و حساس سازی لایه های مختلف اجتماعی برای حفظ محیط زیست، برنامه ریزی و اجرا شده است و با توجه به درصد بالای آموزش پذیری و تاثیرگذاری دانش آموزان، به عنوان قشر گسترده ای از جامعه کنونی، اجرای این گونه طرح های تشویقی – آموزشی می تواند در این زمینه موثر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید