سوم بهمن یک روز بخصوص برای دیجی‌کالا

    کد خبر :206191

امسال دیجی‌کالا 11 ساله می‌شود و به همین مناسبت سه‌شنبه 3 بهمن جشنواره‌ی «شگفت یازدهم» را با برنامه‌های هیجان‌انگیز برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا از سال 1385 کار خود را آغاز کرد و در این یازده سال قدم به قدم پیش رفت تا امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه باشد. دیجی‌کالا با همراهی مشتریان وفادارش توانسته افتخارات زیادی کسب کند و حالا در تولد 11 سالگی یک جشنواره فروش فراموش نشدنی به نام «شگفت یازدهم» برگزار می‌کند.
اگر در فکر یک خرید زمستانی عالی هستید، هر چیزی که در لیست خرید خود دارید؛ فروش ویژه‌ی تولد 11 سالگی دیجی‌کالا را از دست ندهید.

هدیه‌های جذاب تولد یازده سالگی دیجی‌کالا
1. حتی کمتر از نصف قیمت
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تولد دیجی‌کالا، تخفیف‌های بالای 50 درصد در جشنواره شگفت یازدهم است. در این قسمت می‌توانید کالاهایی از گروه‌های مختلف پیدا کنید. از محصولات دیجیتال مثل هدفون و پاوربانک گرفته تا عطر و ادوکلن‌های محبوب، لوازم خانگی برقی و غیر برقی، وسایل شخصی مثل ماشین اصلاح و بیگودی مو، لوازم کوه‌نوردی و سفر و بسیاری وسایل دیگر را می‌توانید با قیمتی حتی کمتر از نصف قیمت بخرید.
فراموش نکنید تعداد این کالاها محدود است و برای خرید آن‌ها باید به‌موقع به وبسایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

2. شگفت‌انگیزهای دوساعتی
پیشنهادهای شگفت‌انگیز یکی از پرطرفدارترین بخش‌های فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالاست. خبر خوب اینکه در جشنواره «شگفت یازدهم» پیشنهادهای شگفت انگیز چندین برابر می‌شوند.
از ساعت 12 شب تا 8 صبح 30 کالا و از 8 صبح تا 12 شب سوم بهمن هر دو ساعت، 20 کالا با تخفیف فوق‌العاده در پیشنهادهای شگفت‌انگیز قرار می‌گیرد.
پیشنهادهای شگفت‌انگیز مجموعه‌ای برای همه‌ی سلیقه‌هاست. لپ‌تاپ و گوشی موبایل، ساک و چمدان و محصولات آرایشی بهداشتی، زیورآلات، اسباب‌بازی، ساعت، عینک و پرینتر و سایر محصولات پرطرفدار را می‌توانید در پیشنهادهای جذاب جشنواره «شگفت یازدهم» پیدا کنید.

3. دستچین آخر فصل
خیلی از فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معروف آخر فصل حراج می‌زنند و اصطلاحا کالاهایOutlet را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند. دیجی‌کالا هم در جشنواره شگفت یازدهم بخشی را با اسم «دستچین» آماده کرده است. کالاهای کوچک و بزرگ در این بخش تا 70 درصد تخفیف می‌گیرند. کفش تک سایز، لباس فصل، محصولات بهداشتی، دیجیتال‌ها یا هر چیز دیگری را می‌توانید در این گروه پیدا کنید.

4. کیک شگفت‌انگیز دیجی‌کالا
دیجی‌کالا به مناسبت تولد 11 سالگی‌اش به مشتریان هدیه می‌دهد. کافی است روی کیک شگفت‌انگیز کلیک و شماره موبایل خود را وارد کنید. کد تخفیف ویژه‌ی تولد برای شما با پیامک ارسال می‌شود. فراموش نکنید کد تخفیف هر کسی متفاوت است.

5. ارسال رایگان سفارش‌های بالای 50هزار تومان به سراسر ایران
دیجی‌کالا به مناسبت تولد یازده سالگی خود اعلام کرده است که تمامی سفارش‌هایی که ارزش آن بالای 50هزار تومان است را به سراسر ایران به صورت رایگان ارسال می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید