قیمت نجومی سانتافه 2018 از سوی کرمان موتور اعلام شد

    کد خبر :206160

کرمان موتور قیمت سانتافه مدل 2018 را بصورت نجومی افزایش داد.

به گزارش پردیس خودرو اعلام قیمت های خودرو با افزایش بی سابقه امری کاملا عادی شده و دیگر کسی از اعداد و ارقام اعلام شده تعجب نمی کند. چندی پیش خبر در رسانه ها منتشر شده که قیمت سانتافه اعلام شده از سوی کرمان موتور را 300 میلیون تومان عنوان کرد. در آن زمان کرمان موتور در اقدامی جالب اعلام کرد که قیمت مورد نظر کذب است و قیمت این خودرو ازسوی کرمان موتور اعلام نشده است. با انتشار جوابیه کرمان موتور بسیاری در این اندیشه بودند که قیمت این خودرو به مراتب پایین تر از 300 میلیون خواهد بود که چنین مسئولین این شرکت را برافروخته است. اما امروز مشخص شد که کرمان موتور از این نارحت بود که قیمت مذکور بسیار پایین تر از قیمت واقعی می باشد چرا که این شرکت قیمت سانتافه را 335 میلیون تومان اعلام کرده است.

از نکات جالب دیگر این ماجرا اشاره مدیر عامل کرمان موتور به افزایش قیمت خودرو پیش از بازگشایی ثبت سفارش است. ایشان در احضاری نظری گفته بود که پس از ثبت سفارش خودرو ارزان می شود در صورتی که در حال حاضر قیمت سانتافه بسیار بیشتر زمانی است که ثبت سفارش بسته بود.

مشخص نیست که روال قیمت گذاری خودرو به کدامین سمت می رود و به چه دلیل یک خودرو غیر مطرح در مجامع بین الملی باید 335 میلیون تومان قیمت داشته باشد.قیمت جدید خودروهای اعلام شده فرقی در از بین بردن لوکس گرایی در جامعه ندارد چرا که فقط ملاک لوکس بودن تغییر کرده است. پیش از این برند های معتبری نظیر بنز و بی ام و بعنوان گزینه های لوکس مطرح می شدند اما حالا خودروهای نظیر همین سانتافه ملاک لوکس گرایی شده و این امر موجب به بیشتر شدن اختلاف طبقاتی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید