انتقاد دادستان تهران از مسئولانی که با اظهارات نامناسب جامعه را ملتهب م‌کنند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
    کد خبر :206151

دادستان تهران از برخی مسئولان که با اظهارات نامناسب جامعه را ملتهب کرده و بر جو بی‌اعتمادی دامن می‌زنند، انتقاد کرد.

دادستان تهران نخستین نکته مطرح شده در همایش دادسراهای عمومی و انقلاب تهران را، نقش رضایتمندی مردم به عنوان مهم‌ترین شاخصه امنیت عمومی و نیل به امنیت پایدار دانست و با اعلام این که هدف از برگزاری این‌گونه نشست‌ها تقویت روح برادری و همدلی میان مسئولان اجرایی، انتظامی و قضایی است، اختصاص یک جلسه از شورای اجتماعی وزارت کشور به بررسی مسائل استان تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی را پیشنهاد داد.

وی افزود: از آنجا که تهران مرکز کشور می‌باشد و اکثر مسوولان و مراکز دولتی در این شهر مستقر هستند، معمولاً تهران و شهرهای آن در اقدامات و برنامه‌ها دیده نمی‌شود خواستار توجه بیشتر به مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان تهران شد.

ضرورت کاهش اختلافات میان مسوولان و جلب اعتماد عموم

دادستان تهران انسجام داخلی، همکاری و هماهنگی مسوولان حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی برای جلب اعتماد مردم خواند و از مهم‌ترین امور مورد تاکید در این زمینه را، ضرورت کاهش اختلافات میان مسوولان و جلب اعتماد عموم و افزایش کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و قضایی اعلام کرد.

تداوم مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها، استفاده از مدیران سالم و کارآمد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با فساد، آسیب‌های اجتماعی و اولویت دادن به اقدامات پیشگیرانه را از پیام‌های دیگر این همایش برشمرد.

به گزارش ایسنا، دولت‌آبادی اتفاق نظر مدعوین بر ضرورت آمادگی بیشتر مسئولین برای مقابله با مشکلات و بحران‌ها را مورد توجه قرار داد و به عنوان سخن پایانی از برخی مسوولان که با اظهارات نامناسب جامعه را ملتهب نموده و بر جو بی‌اعتمادی دامن می‌زنند، انتقاد کرد و اتفاق نظر حاضران در نشست در مردود شناختن این رویه را اعلام کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید